theodoorke ik moet je erop wijzen dat de rit morgen gereden wordt en dat er morgenvroeg om 7uur nog vier mensen de rit rijden en waar het moet er nog pijlen bij gehangen worden en het is onze 9 de maal dat we een vtt organiseren zodus !!!!!theodoorke wrote:ik heb vandaag de 50km gereden en kmoe zeggen knappe rit...
MAAR
DE PIJLEN RAMPZALIG !!!!!! huilen met de pet op !!!! vééééééééééél te weinig en als er hangen dan op slechte plaatsen...
ik wou dit maar meegeven !!
voor de rest super tevreden van de rit....
veel succes morgen !!!
Vr 11/11/2011 Wetteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic
Post by theodoorke »
Ik zou er met plezier willen zijn morgen,maar ik moet in Beringen zijn.
ik weet het ook dat het jullie 9de keer is dat je dit organiseert..de vorige keer al véél aanwezig geweest...
en als het je goed leest heb ik zeker geen bemerkingen op de rit..deze is super...zelfs beter dan de vorige edities...
ik wou het jullie juist meegeven..want het is een vlieg-parcours en zoals andere jaren komen daar véél zogezegde coureurs op af... en als die een paar keer verkeerd rijden...pfff.... zijn de grootste wurtels zulle !!!
ik weet het ook dat het jullie 9de keer is dat je dit organiseert..de vorige keer al véél aanwezig geweest...
en als het je goed leest heb ik zeker geen bemerkingen op de rit..deze is super...zelfs beter dan de vorige edities...
ik wou het jullie juist meegeven..want het is een vlieg-parcours en zoals andere jaren komen daar véél zogezegde coureurs op af... en als die een paar keer verkeerd rijden...pfff.... zijn de grootste wurtels zulle !!!
- Offroadbiker
- Mountainbiker
Post by Offroadbiker »
Ja gasten uit het Tonneken voor mij was dit een parcours om duimen en vingers af te likken .Mede geholpen door het drogere weer de laatst tijd lagen veldwegels en paden er uitstekend bij draaien en keren, op en af de heuveltjes en vlammen 'k heb mij echt gejunkt

- supermotard
- Mountainbiker
Post by supermotard »
dikke proficiat aan de organisatoren
prachtig uitgestippeld parcour en volgens mij voor elk wat wils . Ik denk dat iedereen meer dan tevreden naar huis ging