Vanmorgen met de fiets van Oostende vertrokken naar Varsenare onderweg aansluiting gekregen van Wesley.
Onderweg gehoopt dat de zon ging beginnen schijnen maar dit was buiten de hardnekkige mist gerekend. Het was een vlamparcour wat wel niet wil zeggen dat er geen mooie stukken tussen zaten. Soms wel lange stukken asfalt maar denk niet dat dit te vermijden valt.
Wat wel opvalt is dat er terug zeer veel volk op de afspraak was. Ik rij nu al een 7-tal jaar en ieder jaar wordt het drukker en drukker, hopelijk gaat de sport niet ten onder aan zijn succes en blijft iedereen met respect voor de natuur verder rijden.
Eens terug aangekomen aan de start vlug een cola gedronken en dan de weg hervat richting Oostende, moet zeggen dat ik het niet erg vond dat het wind achter was. Had nogal redelijk sjette gegeven tijdens de rit.
Vr 11/11/2011 Varsenare :: St. Maartenstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
DonFre
- Mountainbiker
Doe populariteit zal wel afnemen als koning winter/regen in het land komtalexbiker wrote:Vanmorgen met de fiets van Oostende vertrokken naar Varsenare onderweg aansluiting gekregen van Wesley.
Onderweg gehoopt dat de zon ging beginnen schijnen maar dit was buiten de hardnekkige mist gerekend. Het was een vlamparcour wat wel niet wil zeggen dat er geen mooie stukken tussen zaten. Soms wel lange stukken asfalt maar denk niet dat dit te vermijden valt.
Wat wel opvalt is dat er terug zeer veel volk op de afspraak was. Ik rij nu al een 7-tal jaar en ieder jaar wordt het drukker en drukker, hopelijk gaat de sport niet ten onder aan zijn succes en blijft iedereen met respect voor de natuur verder rijden.
Eens terug aangekomen aan de start vlug een cola gedronken en dan de weg hervat richting Oostende, moet zeggen dat ik het niet erg vond dat het wind achter was. Had nogal redelijk sjette gegeven tijdens de rit.
- alexbiker
- Mountainbiker
Ik hoop het, want je merkt dat de techniek soms wat ver te zoeken isDonFre wrote:Doe populariteit zal wel afnemen als koning winter/regen in het land komtalexbiker wrote:Vanmorgen met de fiets van Oostende vertrokken naar Varsenare onderweg aansluiting gekregen van Wesley.
Die grote aantallen zijn ook een nadeel voor de organisatie want zo wordt het moeilijker om toegang te krijgen tot bepaalde stukken om dat alles kapot gereden wordt.
was blijkbaar wel het gevalpvandebe wrote:Ik dacht net hetzelfde.....klazoid wrote:Je wenst het sowieso niemand toe, maar hopelijk is niemand die naar deze tocht ging hierbij betrokken: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... nare.dhtml
En zo worden we er weer op slag aan herinnerd dat we toch o zo moeten opletten met dat 'gezellig nog een pintje drinken' na de rit...