Vr 11/11/2011 Varsenare :: St. Maartenstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Vanmorgen met de fiets van Oostende vertrokken naar Varsenare onderweg aansluiting gekregen van Wesley.
Onderweg gehoopt dat de zon ging beginnen schijnen maar dit was buiten de hardnekkige mist gerekend. Het was een vlamparcour wat wel niet wil zeggen dat er geen mooie stukken tussen zaten. Soms wel lange stukken asfalt maar denk niet dat dit te vermijden valt.
Wat wel opvalt is dat er terug zeer veel volk op de afspraak was. Ik rij nu al een 7-tal jaar en ieder jaar wordt het drukker en drukker, hopelijk gaat de sport niet ten onder aan zijn succes en blijft iedereen met respect voor de natuur verder rijden.
Eens terug aangekomen aan de start vlug een cola gedronken en dan de weg hervat richting Oostende, moet zeggen dat ik het niet erg vond dat het wind achter was. Had nogal redelijk sjette gegeven tijdens de rit.
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

alexbiker wrote:Vanmorgen met de fiets van Oostende vertrokken naar Varsenare onderweg aansluiting gekregen van Wesley.
Onderweg gehoopt dat de zon ging beginnen schijnen maar dit was buiten de hardnekkige mist gerekend. Het was een vlamparcour wat wel niet wil zeggen dat er geen mooie stukken tussen zaten. Soms wel lange stukken asfalt maar denk niet dat dit te vermijden valt.
Wat wel opvalt is dat er terug zeer veel volk op de afspraak was. Ik rij nu al een 7-tal jaar en ieder jaar wordt het drukker en drukker, hopelijk gaat de sport niet ten onder aan zijn succes en blijft iedereen met respect voor de natuur verder rijden.
Eens terug aangekomen aan de start vlug een cola gedronken en dan de weg hervat richting Oostende, moet zeggen dat ik het niet erg vond dat het wind achter was. Had nogal redelijk sjette gegeven tijdens de rit.
Doe populariteit zal wel afnemen als koning winter/regen in het land komt :wink:
sofeurken
Mountainbiker

varsenare

Post by sofeurken »

hier ook gebold,vroeg vertrokken,en dus ook rap terug,mooi afwisselend toerken,morgen lovendegem,we proberen er weer een 3-daagse van te maken en toch de knieen een beetje te sparen :-?
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

DonFre wrote:
alexbiker wrote:Vanmorgen met de fiets van Oostende vertrokken naar Varsenare onderweg aansluiting gekregen van Wesley.
Doe populariteit zal wel afnemen als koning winter/regen in het land komt :wink:
Ik hoop het, want je merkt dat de techniek soms wat ver te zoeken is #-o . Op de weg vlammen en in de bosjes trekken sommige aan de handrem :-? . Pas op ik heb het ook moet leren. Om dit te vermijden start ik normaal zeer vroeg maar nu kwam ik met fiets van Oostende.
Die grote aantallen zijn ook een nadeel voor de organisatie want zo wordt het moeilijker om toegang te krijgen tot bepaalde stukken om dat alles kapot gereden wordt.
birdy1979
Mountainbiker

Post by birdy1979 »

Leuke rit gereden wel jammer dat het fruit op was toen we aan de stop kwamen (het grote succes zal hier zeker mee te maken hebben).
Maar het leuke parcours, de boterham en de warme douche maakten dit weer goed.
tjolder
Mountainbiker

Post by tjolder »

pvandebe wrote:
klazoid wrote:Je wenst het sowieso niemand toe, maar hopelijk is niemand die naar deze tocht ging hierbij betrokken: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... nare.dhtml :-?
Ik dacht net hetzelfde.....
was blijkbaar wel het geval :cry:

En zo worden we er weer op slag aan herinnerd dat we toch o zo moeten opletten met dat 'gezellig nog een pintje drinken' na de rit...
Bikermike
Mountainbiker

Post by Bikermike »

Ongeval met auto/motorrijder. Zo zie je maar dat na een TT het gezellig een pintje drinken er rap over kan zijn. Zowiezo gaan alcohol en autorijden nooit samen. [-X [-X
Post Reply