Gestart voor de 60km en vanaf de bevoorrading samengereden met mijn broer (die eerst een stukje met mijn nonkel en een vriend had gereden). Aan de tweede bevoorrading hebben we wel de kortere afstand genomen, omdat we op tijd thuis wilden zijn (is toch een uurtje rijden + die 10km extra afstand is dan ook weer iets minder fris zijn en als je dan aan respectievelijk fysica en franse grammatica moet werken, is een beetje frisheid toch wel nodig).
Afdalingen vond ik overal doenbaar en altijd leuk om te beseffen dat er sommige dingen inzitten, waar ik vroeger heel traag zou zijn afgereden of misschien zelfs zou zijn afgestapt, die ik nu wel vlot kan afdalen en zelfs mensen er kan "afrijden". De klimmetjes daarentegen... toch nog een paar keer voet aan de grond moeten zetten, o.a. aan de Turfputten. Derde keer, goede keer gold hier dus blijkbaar niet. Maar 't was toch al bij een minder aantal beklimmingen voet aan de grond, dus het gaat wel de goede kant uit
Bepijling vond ik overal in orde, ook chapeau voor de bordjes voor de automobilisten! De bevoorrading waren héél goed, inschrijving ging heel vlot (met vergunning). Enkel de afspuiting had wel iets meer spuiten mogen hebben (maar dan verliezen jullie misschien teveel druk?).
Bedankt ook aan de fotograaf voor de korte babbels onderweg en de foto's!
Tot volgend jaar!!