Vr 11/11/2011 Wervik :: 10de Raketmannen toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- sportbeestje
- Mountainbiker
Post by sportbeestje »
proficiat aan de organizatie,was heel leuk,orgineel door het cafe rijden, was heel leuk dat es te mogen doen...
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Deju, jammer de we Klerken Smisse niet meer hebbensportbeestje wrote:proficiat aan de organizatie,was heel leuk,orgineel door het cafe rijden, was heel leuk dat es te mogen doen...
Awel moet daar dezelfde tijd hebben gereden,ook maar 50km bij aankomst.zefii wrote: der had idd ene zijne velo voor het plakaat gezet aan de bevoorrading!
Gestart met een
Even serieus,was het de bedoeling dat iedereen de 10e editie van de TT v/d raketmannen zou rememberen awel das zekers gelukt.
Bevoorrading...........geen naam voor,passage door café,unique nog nooit mee gemaakt,apres met discobar schitterende vondst alhoewel het volume van de muziek meer op babbelniveau mocht hebben gestaan.
Het parcours,inderdaad meen me ook te herinneren dat ik aan vorige edities iets betere herinneringen had,maar reeds eerder vermeld,het rijden in France had iets.
Heb me echt wel gejeund en raketmannen merci voor het mooie dewalt kofferke,vrouwke alweer gecommandeerd en dan ditte en daarna datte.........
Vandaag samen met enkele vrienden ook genoten van de tocht in Wervik. De droogte van de laatste weken maakte er een vlotbollend parcours van. Technische stukjes moet je hier niet zoeken, maar dat wist ik reeds van vorige edities. Persoonlijk houd ik van een iets technischer parcours, maar ne keer goed kunnen doorrijden is ook wel eens leuk. Jammer dat de zon ons in de steek liet. Tijdens de après nog genoten van een lekkere Omer (aan dezelfde prijs als de Leffe).
De organisatie in Wervik is van het beste wat je kunt wensen. De toegang tot de vierde bevoorrading was zeer origineel. Bedankt voor de leuke voormiddag.
Misschien toch een aandachtspuntje: ik was verrast dat mensen zelf hun fiets konden ophalen in de bewaakte fietsstalling. Het lijkt me veiliger indien alleen maar mensen van de organisatie dit kunnen doen.
- blackie
- Mountainbiker
Ik had verleden jaar den grandmaster himself een PM'ke hierover gestuurd maar heb dit onlangs uit mijn outbox gehaald, was nog steeds niet gelezen..Manza wrote:Een rekkertje met een nummertje hangt idd snel aan een andere fiets ...Fritsie wrote:Misschien toch een aandachtspuntje: ik was verrast dat mensen zelf hun fiets konden ophalen in de bewaakte fietsstalling. Het lijkt me veiliger indien alleen maar mensen van de organisatie dit kunnen doen.
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Ook van de partij , na een paar jaar hier afwezig te zijn geweest. Net als de beloofde zon, bleef ook het parcours onder mijn verwachtingen. Toch wel hier en daar een paar pijltjes die op een betere plaats konden geplaatst worden. Ook het plakaat(pijlen) aan de 2 bevoorrading niet gezien,die verwees naar het 60 km-traject.
Anders veel lof voor deze organisatie, waar vooral de passage door het cafe mij zal bijblijven.
groeties
Anders veel lof voor deze organisatie, waar vooral de passage door het cafe mij zal bijblijven.
groeties
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
Post by RACING ANIMAL »
te snel rijden is ook niet gezond... hard kennis gemaakt met de steentjes op sector 21 en vinger uit de kom... Was lang wachten op hulp maar duurd altijd lang als je staat af te koelen... Toch bedankt aan de organisatie! Next year ben ik terug
cheers
cheers
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
of je gebruikt een ander systeempjeManza wrote:Een rekkertje met een nummertje hangt idd snel aan een andere fiets ...Fritsie wrote:Misschien toch een aandachtspuntje: ik was verrast dat mensen zelf hun fiets konden ophalen in de bewaakte fietsstalling. Het lijkt me veiliger indien alleen maar mensen van de organisatie dit kunnen doen.
- Manza
- Mountainbiker
genaamd ... SLOT ?fredericdavid wrote:of je gebruikt een ander systeempjeManza wrote:Een rekkertje met een nummertje hangt idd snel aan een andere fiets ...Fritsie wrote:Misschien toch een aandachtspuntje: ik was verrast dat mensen zelf hun fiets konden ophalen in de bewaakte fietsstalling. Het lijkt me veiliger indien alleen maar mensen van de organisatie dit kunnen doen.