See You next year
Vr 11/11/2011 Kruishoutem :: Dwars door Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zoals elk jaar weer aanwezig op deze tocht,deze keer wel in veel betere omstandigheden als de vorige jaren.
Amper modder gezien en gewoon een leuk tochtje.
Maar zoals hierboven gezegd, de bevoorrading was inderdaad maar een beetje magertjes.
Op de 2e bevoorrading zelf niets van peperkoek ofzo en dit is toch wel het minimum dat er aanwezig zou moeten zijn!
Amper modder gezien en gewoon een leuk tochtje.
Maar zoals hierboven gezegd, de bevoorrading was inderdaad maar een beetje magertjes.
Op de 2e bevoorrading zelf niets van peperkoek ofzo en dit is toch wel het minimum dat er aanwezig zou moeten zijn!
prachtige tocht!
bossen, kasseien, singletracks, een paar hellingskes,... ben 1 jaar in wervik gaan rijden maar erna enkel nog kruishoutem op 11 november. De laatste bevoorrading was wel beperkt. Ik ben ook blij met het droge weer, dit jaar voor de eerste keer nog geen zware pech gehad in het herfstseizoen. Laat die modder maar uit!
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Iets voor 9u samen vertrokken met Kevin en Jelle voor de 48 km. Voor mij was het alvast een aangename tocht met van alles wat (boerewegels,bos,kuitenbijters,single-tracks en alles was zeer goed berijdbaar
. De eerste bev. (waar ze cola zero schonken
) was toch duidelijk minder dan de 2de die voor mij voldoende was. Ook nog effen bij de aanwezige hersteldienst
langs geweest voor schakelproblemen. Voor de rest dikke bravo en doe zo verder.
Last edited by MTBSDVD83 on Fri 11 Nov 2011 16:07, edited 1 time in total.
- den Trekmountainbiker
- Mountainbiker
Post by den Trekmountainbiker »
De zoons hebben hier de toer gedaan met wat vrienden, en waren content, ook moeder de vrouw content want geen modder te bespeuren, toch vonden ze het raar dat m'jongste en zijn 2 maten moesten betalen, ze hebben al gereden in knesselare en ruislede, en daar was het gratis tot 14 J, ook knesselare was van de wielerbond, vorige week in Astene hebben ze aan halve prijs gereden, en vandaag de volle pot, blijkbaar gelden er overal andere regels, toch raar hé
Tis nie om die 3 of 4 e, maar om het principe vind ik, de jeugd is toch ook een beetje de toekomst !!
Tis nie om die 3 of 4 e, maar om het principe vind ik, de jeugd is toch ook een beetje de toekomst !!
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
300 HoogtemetersBennydel wrote:Iemand een hoogte grafiek van de tocht? Of een idee van de hoogtemeters?
hier een kaart van mijn rit: http://connect.garmin.com/activity/127874364