Vr 11/11/2011 Wetteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rud
Mountainbiker

Post by rud »

theodoorke wrote:ik heb vandaag de 50km gereden en kmoe zeggen knappe rit...
MAAR

DE PIJLEN RAMPZALIG !!!!!! huilen met de pet op !!!! vééééééééééél te weinig en als er hangen dan op slechte plaatsen...

ik wou dit maar meegeven !!

voor de rest super tevreden van de rit....

veel succes morgen !!!
theodoorke ik moet je erop wijzen dat de rit morgen gereden wordt en dat er morgenvroeg om 7uur nog vier mensen de rit rijden en waar het moet er nog pijlen bij gehangen worden en het is onze 9 de maal dat we een vtt organiseren zodus !!!!!
RUSH 2RR9
Mountainbiker

Post by RUSH 2RR9 »

Ik zal der ook zijn met nog eenen #-o
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

Ik zou er met plezier willen zijn morgen,maar ik moet in Beringen zijn.

ik weet het ook dat het jullie 9de keer is dat je dit organiseert..de vorige keer al véél aanwezig geweest...

en als het je goed leest heb ik zeker geen bemerkingen op de rit..deze is super...zelfs beter dan de vorige edities...

ik wou het jullie juist meegeven..want het is een vlieg-parcours en zoals andere jaren komen daar véél zogezegde coureurs op af... en als die een paar keer verkeerd rijden...pfff.... zijn de grootste wurtels zulle !!!
A mie
Mountainbiker

Post by A mie »

Met heel wat modderfokkers afgezakt naar 't Tonneken. Zeer mooi parcours, goede bevoorrading en een Leffe na de rit. Dat moet niet meer zijn voor een vrijdag...
Offroadbiker
Mountainbiker

Post by Offroadbiker »

Ja gasten uit het Tonneken voor mij was dit een parcours om duimen en vingers af te likken .Mede geholpen door het drogere weer de laatst tijd lagen veldwegels en paden er uitstekend bij draaien en keren, op en af de heuveltjes en vlammen 'k heb mij echt gejunkt :bounce: :bounce:
Ducatiboy
Mountainbiker

Post by Ducatiboy »

Héél mooie rit,was jaren gelden dat ik heb meegefietst en parcour is er veel op vooruitgegaan!!En die gratis Leffe is ook super zenne!!!
Eerste deel in bossen was super,héél technisch!!Was fun
supermotard
Mountainbiker

Post by supermotard »

dikke proficiat aan de organisatoren =D> prachtig uitgestippeld parcour en volgens mij voor elk wat wils . Ik denk dat iedereen meer dan tevreden naar huis ging :wink:
rud
Mountainbiker

Post by rud »

bedankt aan alle 545 bikers en zeker aan onze prof greg - glen- en Iljo en vele andere die er elke jaren terug zijn bedankt jongens en tot volgend jaar
annh
Mountainbiker

Post by annh »

Hallo,

Iemand deze rit toevallig op gps?

Mercikes
Post Reply