Vr 11/11/2011 Bruyelle :: 21° Randonnée desz Carrières

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik ben hier ook geweest deze morgen samen met de vriendin. Maar zoals gezegd om te wandelen...
En daar heb ik geen spijt van. Het was een toffe tocht en ook eens leuk om de gasten zien klutsen en prutsen zonder er last van te hebben. Met als hoogtepunt natuurlijk de steengroeves en de machines die daar staan. Om 12u10 terug aangekomen in de zaal, maar spijtig genoeg geen forumbikers meer te zien.

@ Misty, jij moet dringend zelf eens een tocht organiseren. Het is ongelooflijk fijn om als om als organisator te zien dat je werk geapprecieerd wordt. Niet iedere org. heeft genoeg volk om een bewaakte fietsparking te organiseren op de manier dat het hoort, om maar te zwijgen over het risico ervan! :evil:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Misty wrote:Bike nooit alleen laten , vrienden laten inschrijven 1man wacht bij de bikes !!
Ben ik alleen en moet ik ver parkeren en ze hebben geen bewaakte fietsstaling dan schrijf ik me gewoon niet in !!
Der lopen overal van die pipo's rond , heel jammer dat dit moet gebeuren !!
Hopelijk vind je hem terug !! Msh foto plaatsen moest ik van jou zijn , ook in de shouwroom !!

Misty ,
Misty wrote:Motorbiker , ik krijg het schijt als er geen bewaakte fietsstaling is !
Ze mogen zelfs nog 1€ vragen van mij !!
[-X [-X [-X

Vind ik uitspraken die er een beetje over zijn! Een goed slot kan wonderen doen... Anders een blosoroute ook #-o
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Bij al de TT die ik al gereden heb , nog maar 1 bewaakte fietsparking gezien die te vertrouwen was en waar alleen de organisatie in kon (Herders).
Niet altijd evident een paar man aan zo'n bewaakte parking te plaatsen , ze moeten er immers staan vanaf dat de eerste toekomt tot de laatste naar huis gaat. :drunk:

Vele vinden het moeilijk 1000den euros te geven om een zo licht mogelijke vlo te kopen en dan met een slot van 100 gram rond te rijden of misschien alleen voor mietjes. :wink:

Weet vroeg of laat heb je prijs. :cry:

Als ik alleen ben hang ik mijn fiets vast met slot en laat het slot achter tot na de TT, niemand zal je slot stelen het hangt immers vast en ik heb er ook geen last van tijdens de TT. :-D

Als organisatie krijg je ook meestal gratis dranghekkens van de gemeente, als men die voorziet voor ons ben ik al gelukkig want mijn slot gaat niet rond een boom. [-o<
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Ik heb heel veel respect voor organisaties hoor maar spreek uit ervaring dat soms alleen een slot niet helpt !!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Misty wrote:Ik heb heel veel respect voor organisaties hoor maar spreek uit ervaring dat soms alleen een slot niet helpt !!
Wees gerust, als ze hem echt willen komen ze hem gewoon bij u thuis halen.
mobscene
Mountainbiker

Post by mobscene »

Tommy V wrote:mijn fiets is hier vandaag gestolen rond 8u30,mocht er iemand iets weten of info hebben...
ik en mijn maat zijn degene waar je aan gevraagd hebt of we je fiets niet gezien hebben; de onze stond blijkbaar naast de uwe, zeer erg wat je is overkomen! en eerlijk gezegd, hoewel ik altijd mn slot in mijn rugzak heb zitten ik denk dat ik het slechts 1 keer gebruikt hebt, ik zou alleszins de tweedehands site in de gaten houden, je weet nooit dat ze dom genoeg zijn om hem op het internet te gooien...

groeten.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Zoals gezegd, een mooie opwarmer voor komende zondag.
Wat de klim in de carrière betreft, de eerste keer na 20 meter te voet, doorslippen en niet kunnen hernemen. Dus, te voet naar boven.
Bij het eerste bisnummer opnieuw te voet. Deze keer door bikers die al afgestapt waren. Dan maar de bike gekeerd en opnieuw begonnen. Deze keer vlot en met enige trots naar boven.

Komende zondag kunnen we deze tactiek ook eens toepassen. Een herkansing op de moeilijke plaatsen.

Eénmaal tussen de windmolens was de goesting op. Dan maar de kortste weg naar Bruyelle.
Aan de startplaats liggen overal Laptops, Iphone's, MP3's, Oakley zonnebrillen, ... kriskras verspreid over het domein. Zonder dat de eigenaars ook maar in de verste verte te bespeuren zijn.
Ik wil maar zeggen....
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

We wisten waarvoor we kwamen en dat hebben we ook gekregen alhoewel ik meen dat er vorige edities nog een kleine steengroeve ook werd aangedaan.

Dan maar 3 keer gebist en zo was de honger ook over. :wink:

Hopelijk krijg ik de weerbots niet op zondag , anderzijds wat we hebben gehad kunnen ze ons niet meer afnemen.

Tot volgend jaar.

Voor de organisatie : =D> =D> =D>
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Hier ook gereden, al was het aan de late kant.
Rond 10.30 u vertrokken (nog misreden met de auto #-o ) en waarschijnlijk als laatste gestart, er toch nog een aantal voorbijgereden (al was da nie moeilijk, de helft stapte met z'n fiets [-X )
Deze verkozen boven Wervik en me niet beklaagd.
Vorig jaar hier 30 km gereden, nu 40 (om de huisvrede te bewaren) maar de weersomstandigheden waren véél beter. Eerste bv. maar pover, waren ws. al een heleboel bikers gepasseerd. De bikewash was wel een modderbedoening :evil:
Tot volgend jaar.
Leo 95
Mountainbiker

Post by Leo 95 »

Fiets gepikt aan de inschrijving van een vtt = gespeeld en verloren vind ik... :-({|=

Maar deze vtt was te mooi om nog langer over die gestolen fiets te zwammen!

Het hoogtepunt van deze vtt was natuurlijk de doortocht in die steengroeve, maar de rest van de tocht was ook dik in orde vind ik.

Ik weet niet of ik volgend jaar nog eens de moeite ga doen om zo vroeg op te staan en zo ver te rijden, maar dit is wel een vtt die je als mtb-er eens in je leven moet rijden.

Bedankt wtc Antoing =D>

Post Reply