Vr 11/11/2011 Wervik :: 10de Raketmannen toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Al bij al een redelijke tocht ( 64 km ) maar niet om ieder jaar opnieuw te rijden.
De bevoorradigen waren super maar voor mij hoeft dit totaal niet, ik ben al snel tevreden met een stuk banaan en honingkoek. Toch bedankt voor de lekkere buffetten. O ja en eens den echte cola. De afspuit was ook zeer goed. Dan even snel douchen ... oei oei amper 3 douches en dan nog met koud water #-o
Tip voor de organisatie: zoek een sportzaal met meer parkeergelegenheid en warme douches. [-o<
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

Deze morgen op tijd aangekomen in wervik samen met 't vrouwke waar Kuba en Tjetten ons al stonden op te wachten met ne kop koffie, korts erna kwamen Bertje en Dieter eraan en weg waren we. Al bij al vond ik het een tof ritje met veel off-road, wel weinig of geen technische stukjes maar wel met een hele uitgebreide bevoorrading, rijsttaartjes, donuts, cake, fruit, zelfs frikadellen en bitterballen, alprodinks... De rit zelf hebben we op een rustig tempo afgehaspeld maar voor Ellen was het toch nu en dan diep gaan. Juist voor de tweede bevoorrading ( op 100m) ben ik platgevallen en had rustig de tijd om de band te vervangen, met nu en dan ne bitterbal, soyadrinkje heeft het toch een tijdje geduurd voor ie erop lag, maar da was door het gesukkel van Marlon, gelukkig was Dieter mee om een handje te helpen of we mochten 'touring' opbellen om ne band te leggen lol. De laatste 5 km nog eens doorgetrokken en gezien dat Bertje en Dieter toch ook over goeie beentjes beschikten terwijl Kuba en Marlon zich liefdevol over Ellen ontfermden, allé twas weer leutig deze morgen en tot laters, wat ik nu ook weet is dat kuba beter met de fiets dan met de auto rijdt...lol
allé deze bende grysperre's hebben zich geamuseerd, aja de doorgang door het café was eens leuk om doen met erna een kippeboutje en ne gluhwine, wa moe ne mens nog meer hebben op een vrije dag
zigeuner
Mountainbiker

Post by zigeuner »

niet zo goed uitgetekend! die toch wel het belangrijkste is!
Zeker voor u 5 euro... Daarintegen wel een perfecte bevoorrading en een aangename tocht. Ik vond de douches goed maar sommige andere waren daar niet zo tevreden mee... 3 doucheplaatsen mess ook wat weinig. En tof gedaan met de passage door het café :-D
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Man , man ,man , wa was da zeg !
Voor mij genieten van begin tot einde =D> =D>
Vandaag gestart met drie erika's baaikers wat er aan de meet toch een stuk of negen bleken te zijn ( ja die omer's é :oops:)
Wat moet een mens nog meer verwachten van een vtt .
Goe uitgepijld , ferme buffetten , mooie offroadstroken zelfs bbq op het einde van de rit !
één minpuntje , de lange rij aan den toog int café :-D :-D :-D :-D
Raketmannen nog eens proficiat met uwen jubilee en tot op de heuveltjes van Erika :bounce:

See ya
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

niet zo goed uitgetekend! die toch wel het belangrijkste is!
Zeker voor u 5 euro...
Teveel gedronken ???? Amaai, als dat niet goed uitgepijld was....overal dubbele pijlen en dan nog eens rode raketten op de grond ! Zelfs met een gemiddelde van 26 nergens fout gereden.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Davepower wrote:Deze morgen genoten van de kidstoer met onze Casper!!! Nogmaals bedankt aan de begeleiders en tot volgend jaar.
Casper heeft dat super gedaan! =D>
Idd nen dikke chapeau voor de mannen die zich inzetten voor de kidstoer! =D> (en om voor mijn vrouw te zorgen =D> :wink: )
Mijn oudste dochter Brittje, 5,5j en 16km soldaat maken.... da's enkel mogelijk dankzij de sportieve aanmoedigingen van deze die haar aan het werk hebben gezien =D> :lol:
De jongens hebben samen de 35 gedaan en ik de 64.
Tocht, bevoorradingen zit alles echt wel top! Misschien die bewaakte fietsstalling iet groter maken?
't Blijft in ieder geval een plezier om af te zakken naar deze! 8)
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vandaag later vertrokken als gewoonte. Om 9u kwam taxi Med26 mijn oprit opgereden en enkele seconden later kwamen manza en zijn sportbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestje (dat is wel een beetje te lang voor op een trui te zetten zeg :-D ) ook aan en zijn we vertrokken richting Wervik. De tocht zelf bevatte veel afwisseling, hier en daar het nodige vals plat, toch konden we met een prettig tempo de 50km. afwerken. Dit hebben we ook merendeels te danken aan het droge herfstweer. Maar de laatste passage door de café vond ik toch wel de max en super origineel =D> =D> =D> =D> =D> , bij de aankomst aan de laatste bevoorraading begonnen ze na enkele minuten nog een CD van Iron Maiden te draaien [-o< =D> [-o< =D> [-o< =D> =P~ .
De bepijling dik in orde (een maal misreden, maar ik denk dat we teveel aan het kletsen waren) en ook de 3 bevoorradingen bere goed, zelfs met frikandellekes, bitterballen, kiekeboutjes.

Aan de Raketmannen en vrouwkes, alvast een dikke proficiat met de tiende verjaardag van jullie toertocht, voor mij mogen er nog vele komen =D> =D> =D> =D> =D> =D> .

Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Deze morgen rond 8u hier ook vertrokken met een 12-tal boskanters .Ik heb mij alleszins heel goed geamuseerd . Voor de eerste keer mooi weer in Wervik en ik heb toch al een 8-tal edities achter de rug .Het parcours vond ik persoonlijk vroeger beter maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de goeie bepijling , de fantastische bevoorrading , de goeie afspuit en de voor mij hele goeie douches.Tussen de eerste en de tweede bevoorrading beetje zot gedaan met als gevolg dat ons groepje helemaal uit elkaar lag, daarna samen naar den arrivee gereden met als uitsmijter de derde bevoorrading.Kortom een hele dikke proficiat aan de raketmannen voor de goeie organisatie en volgend jaar meer van dit .Aan de mannen en jonge gasten die mij vanmorgen vergezelden , ferm bedankt voor de fantastische voormiddag en tot zondag in De Panne .Stats 50.2 km , AVS 23.2.
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

Hoe zot kun je het bepijzen ???? Door een café ... mo gow zeg ! #-o #-o #-o #-o #-o

Serieuze bevoorradingen waar velen een puntje mogen aan zuigen. =D> =D> =D> =D>

Dan nog een halve trouwfeest op den après (dj muziek) ... :drunk: :drunk: :drunk:

Me and my lady (Sportbeestje) had fun .

Raketmannen ... tot in Klerken.

Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Fujibiker wrote:wat ik nu ook weet is dat kuba beter met de fiets dan met de auto rijdt...lol
Me Marlon in den auto kan ne mens al ne keer rare kuren hebben he

:lol: :lol: :lol: :wink:
Post Reply