Is er toevallig een brave ziel die de gps-track van de 50 km wil posten aub.
Ben zo stom geweest om mijn gps aan de eerste bevoorrading op pauze te zetten en niet meer terug op te zetten, pas aan de tweede bevoorrading viel mijne frank waardoor ik dus een deel van het parcours niet opgeslagen heb. Alvast bedankt!!!
Vr 11/11/2011 Ottenburg :: De Kastanjetocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Het beest van Leest
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic, Focus Black Raider, Intense Tracer
- LuckyIron
- Mountainbiker
't was wel in Ottenburg hoor....Kristof Huyck wrote:Echt wel een mooie TT met leuke klimmekes, afdalingen en technische stukken. Ik vond het zeker en vast de moeite om eens naar Overijse te komen biken![]()
Ook chapeau voor de goede bepijling en seingevers (dat komt ge ook niet veel tegen bij TT's)
zeer ferm toerke, inderdaad helemaal anders dan de vorige jaar dankzij 2 super parkoersbouwers! RR en MM hebben dat goed gedaan!
Bijna geen enkele opmerking over deze tocht. Zeker de omgekeerde rijrichting was zeer geslaagd.
Proficiat SK Ottenburg !!
Proficiat aan je tourbouwer!!! Ik herkende heel veel stukjes van vorig jaar, maar dan in omgekeerde richting!! Wel vond ik die lussen zeer geslaagd!!! Ik heb nu wel de 50 gedaan, maar is ook slim om de lussen op het einde te zetten!! Wel waren er afdalingen met veel stenen en heb ik veel mensen met platte banden gezien!! Gewoon even snelheid wat aan passen, gat van zadel heffen en no problem!
Mooie TT!!!!
Mooie TT!!!!
- Brugse Racer
- Mountainbiker
Post by Brugse Racer »
Was de moeite waard om van Brugge af te zakken naar Ottenburg. Ik heb echt genoten van de rit, in het bijzonder van de technische afdalingen en de steile klimmen in het bos...
Wel mis reden na de technische afdaling (met het bordje 15%), vervolgens de zware strook in modder/gras en vervolgens de steile klim in het bos. Eens boven aan de klim hebben we onbewust aangepikt met de jongens van de kortere afstand. Bijgevolg stonden we na 18km terug aan de start.
Dan maar besloten om opnieuw van start te gaan. Via de rode vaste route zijn we terug naar het punt gereden waar we gemist waren en toen bleek dat we net voor de top van die bewuste klim naar rechts moesten. Onze weg verder gezet, maar jammer genoeg hebben we niet alle lussen nog kunnen meepikken wegens tijdsgebrek. Uiteindelijk terug aan de start aangekomen met 47,8km op de teller. We hebben dus niet het volledige traject van de 50km kunnen volgen en enkele stukken hebben we 2x gereden maar toch was het voor ons 48km genieten van begin tot eind! Met dank voor de parcoursbouwers.
Wel mis reden na de technische afdaling (met het bordje 15%), vervolgens de zware strook in modder/gras en vervolgens de steile klim in het bos. Eens boven aan de klim hebben we onbewust aangepikt met de jongens van de kortere afstand. Bijgevolg stonden we na 18km terug aan de start.
Dan maar besloten om opnieuw van start te gaan. Via de rode vaste route zijn we terug naar het punt gereden waar we gemist waren en toen bleek dat we net voor de top van die bewuste klim naar rechts moesten. Onze weg verder gezet, maar jammer genoeg hebben we niet alle lussen nog kunnen meepikken wegens tijdsgebrek. Uiteindelijk terug aan de start aangekomen met 47,8km op de teller. We hebben dus niet het volledige traject van de 50km kunnen volgen en enkele stukken hebben we 2x gereden maar toch was het voor ons 48km genieten van begin tot eind! Met dank voor de parcoursbouwers.
Re: Gps track
50 kmHet beest van Leest wrote:Is er toevallig een brave ziel die de gps-track van de 50 km wil posten aub.
Ben zo stom geweest om mijn gps aan de eerste bevoorrading op pauze te zetten en niet meer terug op te zetten, pas aan de tweede bevoorrading viel mijne frank waardoor ik dus een deel van het parcours niet opgeslagen heb. Alvast bedankt!!!
- STEVE M
- Mountainbiker
- Location: Nen orange me stijve biene - Ne chromé klassieker - A racepjeit
Bangelijk tochtje in schitterende omstandigheden. (Had nog beter geweest indien de zon een uurtje vroeger was doorgebroken.
) Gelukkig na 10km wel mijn goei benen gevonden want anders was het een lang en pijnlijk tochtje geworden ! Heb mij nog eens helemaal kunnen uitleven op mijn machientje.
Heb ook mijn goede daad gedaan vandaag door mijn reserve-binnenband cadeau te doen aan een ex-tegenstrever in het voetbal (De Koninck/Kampenhout) Denk niet dat hij anders nog veel had kunnen bollen met zijn reserve-slick.
We gaan zien dat we volgend jaar terug van de partij zijn.
Aan de mannen die het parcours hebben in elkaar gestoken: chapeau, driewerf chapeau!
Goed parcours, vele klimmetjes, leuke afdfalingen, een aantal technische stroken, een paar lastige stukken in 't veld... alles zat er in!
De stenen in de eerste afdaling hebben vele bikers verrast, denk ik... nog geen 5km ver, en d'r stonden er al nen helen hoop aan de kant een nieuwe binnenband te steken!
Aan de man die gevallen was, met snijwonden aan de neus als gevolg, en misschien wel een breuk (en voor wie we het noodnummer gebeld hebben): veel beterschao, en hopelijk waren alleen wat hechtingen nodig, en was er geen breuk.
De stenen in de eerste afdaling hebben vele bikers verrast, denk ik... nog geen 5km ver, en d'r stonden er al nen helen hoop aan de kant een nieuwe binnenband te steken!
Aan de man die gevallen was, met snijwonden aan de neus als gevolg, en misschien wel een breuk (en voor wie we het noodnummer gebeld hebben): veel beterschao, en hopelijk waren alleen wat hechtingen nodig, en was er geen breuk.