Vr 11/11/2011 Ottenburg :: De Kastanjetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

mrdoorman wrote:
Tabula Rasa wrote:count me in .. ga voor tweedaagse. morgen deze en zondag humbeek.
me to :-)
En ikke ook :wink: .
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

Heel schone tocht =D> bedankt voor de jenever :lol:
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Velosport Herent, kwam en zag dat het goed was chapeau voor diegene die het uitgetekend heeft.Al vermoed ik dat in geval van regen dit een echte hel is.
50Km en 814 Hm's.

super en lekkere jenever
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Post by Glee »

Voila juist thuis se
Ik ben nog maar 6 maanden bezig met de MTB , dus deze toer was wel wat afzien voor mij :P
Al na een paar km kwam mijne cassette los, en had gene sleutel bij, dus tot aan de eerste bevoorrading, om de paar km wiel eruit en cassette aandraaien.Met een persoon van de bevoorrading de cassette toch deftig kunnen vastzetten met tang, schroevendraaier en inbussleutel, ge wilt niet weten hoe :) maar ze is niet meer losgekomen.
De afdalingen waren soms ook wel gevaarlijk, vooral die eerste met die verborgen stenen onder de bladeren.
Bijna alle klimmekes opgeraakt buiten 2 en 1 op 1 afdaling afgestapt, dat kleintje van paar meter steil naar beneden , zag een wortel steken stopte en durfde er niet meer af, stom , twas maar een paar meter naar beneden, maar had er geen goed gevoel in ...
Op mijne GPS 51 km gedaan en 900 Hms
Jeneverke was lekker op het einde en ik kon het goed gebruiken.

O ja. aan elke baan/oversteek waren er seinwachters, echt de max.

gr
Glee
Last edited by Glee on Fri 11 Nov 2011 17:16, edited 1 time in total.
mrdoorman
Mountainbiker

Post by mrdoorman »

't was inderdaad de moeite ... Schoon toerke. Wel niet veel kastanjes gezien.
Stino89
Mountainbiker

Post by Stino89 »

Ferme tocht, chance dat et ni geregent had, amai.

Waren wel toffe afdalingen bij. Alleen bij de eerste afdaling stond er plots iemand stil in het midden van de "weg"

Was geen senicure om stil te raken...

Verder, super maar zwaar :)
luke
Mountainbiker

Post by luke »

Supertochtje.
Ik kan mij vergissen maar volgens mij is de toer verandert en nog veel verbeterd tegenover vorige jaren en toen was hem al top.
Proficiat aan de organisatie
=D> =D>
Aan de pechvogels die gevallen en van alles hebben gebroken (naar het schijnt) vlug beterschap.
5peedy
Mountainbiker

Post by 5peedy »

Mooi ritje. Gelukkig was het droog, zou anders wel loodzwaar geweest zijn.

Goede bepijling, verschillende seingevers, lekkere soep bij de bevoorradingen en tegen de middag de zon van de partij. Wat kunnen we nog meer wensen?
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Echt wel een mooie TT met leuke klimmekes, afdalingen en technische stukken. Ik vond het zeker en vast de moeite om eens naar Overijse te komen biken :-D
Ook chapeau voor de goede bepijling en seingevers (dat komt ge ook niet veel tegen bij TT's)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

formidabele tt!
Weet ge ... na een tocht zoals vandaag koester ik de dag dat ik besliste om nen mtb te kopen.

heel fijne tocht, geen koerskenijnen, gene modder, kwasi droog parcours: i love global warming :wink:

samen met de Christ gereden, en 't was plezant! =D>
Post Reply