Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Jeenyus wrote:
Kraura wrote:Verder ook een paar straffe CX-ers zien, waaronder een lange smalle Nederlander in Rabobank tenue, dacht misschien Gerben of Lars, maar Gerben zit nu in Niel blijkbaar:-)
Was dat niet Maarten Wijnants? Vorige week ook al van de partij in Heusden-Zolder.
Da kan, ik heb hem enkel een paar keer langs achter gezien:-D , en em zee Merci (dacht met een Hollands accent) :-D
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Prachtige route van 78 Km !

Wil je de route bekijken in Google Earth/Maps of downloaden als Gps track ?

Ga naar -> http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mount ... index.html

en srcoll dan verder naar -> MTB Marathon Stal - Beringen (2011)...

:wink:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Wat een volk.... was mijn gedacht toen ik moest gaan inschrijven iets na negen....

Maar het was het aanschuiven waard.

Moosdabbers, wreed bedankt om zo'n prachtige tocht ineen te stampen!!

Het eerste deel dat we samen reden met de 45km mannen wel wat gewring en moeilijke gasten ertussen, maar dat was te verwachten. Vrijwel meteen na de splitsing voor de lange afstand was het veel plezanter rijden.

Spijt dat ik m'n GPS niet bijhad vandaag, zoveel mooie plekjes, en dat zo kort bij m'n thuis... #-o
GPS file iemand??

Het waren vooral die twee speelstukken en de terril die deze tocht zo mooi maakten. Ik heb er echt van genoten.
Parcour lag er perfect bij, en die stukskes (Stalse?) -moos vond ik ook nog wel wat hebben.

Ik had 81km op de teller. Maar heb dan ook nergens gefoeteld op de terril. Ik zag dat ze op één plaats het lint doorgedaan hadden om niet nog eens naar onder en boven te moeten. Mannen, daarvoor komen we toch he...

En voor degene die de weg niet vonden naar de start... het adres stond toch vermeld in dit topic.. :wink:
Ik heb vanmorgen even op google maps gekeken en ben zonder problemen aan de start geraakt.
bjorn13579
Mountainbiker

Post by bjorn13579 »

Ik had wel 45 km?? Maar kan zijn dat mijn tellertje beetje verkeerd staat. Het was wel mooie tocht.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:-D =D> :lol: Voor mij ook dikke duim. Ik ga géén lang verhaal meer schrijven maar gewoon enkele punten:

-Ik kwam uit richting Heusden en vond wél dat het goed aangegeven was
-Inschrijven heeft me bijna 15 min. gekost
-Goede bevoorrading, kon héél wat volk opvangen met soep koeken, drank en fruit
-gevaar bordjes waren méér dan genoeg geplaatst
-Na bevoorrading mooi parcours
-Na 1ste splitsing 63 km was er weinig volk voor de 63km (ik denk dat 75% de grotere afstanden niet doen)
-Conny =D> :oops:
-zones goed afgebakend met rood-wit lint
-De héél snel zijn hoffelijk bij mij geweest bij als ze me voorbijsteken
-Degene die nog niet lang biken moeten eens leren een bergje op te rijden in hunne vrije tijd (leren op tijd schakelen)
-Vriendelijke meneer an de fietsenbewaakstand
-Lekkere donkere Leffe van het Vat =P~

Conclusie:ik doe nu al jaaaaaaaren toertochten, maar de laatste tijd stel je toch vast dat er meer en meer mensen deze sport hebben gekozen.
As: +1000, Zonhoven +1000, Camda Genk +1000... Ik denk dat deze organisatie alles in goede banen heeft geleidt.
Voor de andere organisaties in de toekomst zullen er toch rekening mee moeten houden...
Last edited by nero on Fri 11 Nov 2011 16:24, edited 1 time in total.
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Kraura wrote:Ben hier ook de 45km komen rijden. Eerste keer met de Garmin 800, ik had er 42,32km en 200hm. Andere Garmin-45km-rijders die ook rond deze waarden zitten?
Ik was de mijne thuis vergeten. #-o
Dus als er iemand een gps-bestandje heeft van de 45 mag je mij die altijd bezorgen.

Ik heb ook de 45km gedaan.
Het was een plezante tocht bij schitterend weer.
Voor de bevoorrading vond ik het wat minder maar de leuke stukjes die na de bevoorrdading kwamen maakte dat wel goed.
Organisatie, bepijling en bevoorrading waren in orde. =D> Van die onvriendelijke mensen waar hier over gesproken wordt heb ik niks gemerkt.
Wel een lange rij aan de inschrijving maar het vorderde toch vrij vlot.

Ook veel snelle asfalt racers die in't bos iedereen ophouden #-o en bos wandelaars die op de verharde weg iedereen voorbij rijden. :lol:

C U next time. :wink:
Last edited by hanske636 on Fri 11 Nov 2011 16:24, edited 1 time in total.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

hanske636 wrote: Ook veel snelle asfalt racers die in't bos iedereen ophouden #-o en bos wandelaars die op de verharde weg iedereen voorbij rijden. :lol:
Langere afstand rijden, dan heb je daar geen last meer van.... :wink:
En verder, leven en laten leven, en als het kan, zo'n wringer eruit remmen in een bocht of technisch stukske :-)

En even vergeten te vermelden..
In het begin had ik wat bang dat de tocht niet meer ging zijn wat ze geweest was. Heb de 100km al een paar keer gereden, maar deze 80km zijn volgens mij veel mooier en zwaarder dan wat die 100 ooit geweest is.
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

kawa wrote:Langere afstand rijden, dan heb je daar geen last meer van.... :wink:
En verder, leven en laten leven, en als het kan, zo'n wringer eruit remmen in een bocht of technisch stukske :-)
De benen zijn de laatste tijd niet echt goed dus een tijdje rustiger aan.
Als ze komen voorbij gevlogen en even later staan ze te sukkelen op zo'n speelstukjes verschijnt er altijd een glimlach op mijn gezicht en dan wring ik er ook tussen. :-D
Last edited by hanske636 on Fri 11 Nov 2011 16:31, edited 1 time in total.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

hanske636 wrote: Als ze komen voorbij gevlogen en even later staan ze te sukkelen op zo'n speelstukjes verschijnt er altijd een glimlach op mijn gezicht en dan wring ik er ook tussen. :-D
Dat maakt idd. veel goed.
Merida-da
Mountainbiker

Post by Merida-da »

Net terug van de 85.
Proficiat aan de organisatie het zat prima ineen en jongens wat was het genieten op die 2de terril!
Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij! =D>
Post Reply