En ikke ookmrdoorman wrote:me toTabula Rasa wrote:count me in .. ga voor tweedaagse. morgen deze en zondag humbeek.
Vr 11/11/2011 Ottenburg :: De Kastanjetocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
-
Glee
- Mountainbiker
- Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite
Voila juist thuis se
Ik ben nog maar 6 maanden bezig met de MTB , dus deze toer was wel wat afzien voor mij
Al na een paar km kwam mijne cassette los, en had gene sleutel bij, dus tot aan de eerste bevoorrading, om de paar km wiel eruit en cassette aandraaien.Met een persoon van de bevoorrading de cassette toch deftig kunnen vastzetten met tang, schroevendraaier en inbussleutel, ge wilt niet weten hoe :) maar ze is niet meer losgekomen.
De afdalingen waren soms ook wel gevaarlijk, vooral die eerste met die verborgen stenen onder de bladeren.
Bijna alle klimmekes opgeraakt buiten 2 en 1 op 1 afdaling afgestapt, dat kleintje van paar meter steil naar beneden , zag een wortel steken stopte en durfde er niet meer af, stom , twas maar een paar meter naar beneden, maar had er geen goed gevoel in ...
Op mijne GPS 51 km gedaan en 900 Hms
Jeneverke was lekker op het einde en ik kon het goed gebruiken.
O ja. aan elke baan/oversteek waren er seinwachters, echt de max.
gr
Glee
Ik ben nog maar 6 maanden bezig met de MTB , dus deze toer was wel wat afzien voor mij
Al na een paar km kwam mijne cassette los, en had gene sleutel bij, dus tot aan de eerste bevoorrading, om de paar km wiel eruit en cassette aandraaien.Met een persoon van de bevoorrading de cassette toch deftig kunnen vastzetten met tang, schroevendraaier en inbussleutel, ge wilt niet weten hoe :) maar ze is niet meer losgekomen.
De afdalingen waren soms ook wel gevaarlijk, vooral die eerste met die verborgen stenen onder de bladeren.
Bijna alle klimmekes opgeraakt buiten 2 en 1 op 1 afdaling afgestapt, dat kleintje van paar meter steil naar beneden , zag een wortel steken stopte en durfde er niet meer af, stom , twas maar een paar meter naar beneden, maar had er geen goed gevoel in ...
Op mijne GPS 51 km gedaan en 900 Hms
Jeneverke was lekker op het einde en ik kon het goed gebruiken.
O ja. aan elke baan/oversteek waren er seinwachters, echt de max.
gr
Glee
Last edited by Glee on Fri 11 Nov 2011 17:16, edited 1 time in total.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Echt wel een mooie TT met leuke klimmekes, afdalingen en technische stukken. Ik vond het zeker en vast de moeite om eens naar Overijse te komen biken
Ook chapeau voor de goede bepijling en seingevers (dat komt ge ook niet veel tegen bij TT's)
Ook chapeau voor de goede bepijling en seingevers (dat komt ge ook niet veel tegen bij TT's)