Vr 11/11/2011 Wervik :: 10de Raketmannen toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bumble bee
Mountainbiker

Post by bumble bee »

Net gelezen in de michelin-gids: culinaire verwennerij 3 sterren, wel moeilijk te bereiken via veldwegen en mooie off-road stukken de ene al lastiger als de andere. 8)

Super originele laatste zone:-D

Kortom 't was geestig =D>
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

Goede organisatie maar had na al de lovende woorden wel een mooier parcour verwacht!
Bevoorading zeer goed!
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Awel het parcour vond ik subliem en mooi.Een prachtige streek met mooie off-road stukken.De bevoorrading was niet te doen heeft er al eens iemand een stukje frikandel gekregen gewoon hillarisch nie normaal voor de rest was er meer dan voldoende keuze.De bepijling was perfect geen enkele pijl gemist met 65km op de teller had ik een avs van 23.5 toch een snel parcour.Moest het echt vettig liggen dan zouden er enkelen meer afgezien hebben denk ik.Een dikke duim voor de organisatie en tot volgend jaar.Zijn er foto's genomen????
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

héél schoon, genoeg gekregen aan de bevoorrading allesinds!! volgend jaar weer!
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

Eerste keer dat ik hier start. Eén persoonlijk minpunt : de pijltjes gemist van de lange tocht, misschien heb ik te vlug gereden ? Uiteindelijk 50 km gereden aan 23 gemiddeld, 't is al minder geweest. :-?
Super bevoorrading, en zo de ganse tijd in Frankrijk rijden, 't heeft wel iets exotisch. Jammer genoeg geen tombolaprijs, maar de glimlach van de betreffende schoonheid maakte alles goed. :wink:
Tot volgend jaar !
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

STUKA wrote:Eerste keer dat ik hier start. Eén persoonlijk minpunt : de pijltjes gemist van de lange tocht, misschien heb ik te vlug gereden ? Uiteindelijk 50 km gereden aan 23 gemiddeld, 't is al minder geweest. :-?
Super bevoorrading, en zo de ganse tijd in Frankrijk rijden, 't heeft wel iets exotisch. Jammer genoeg geen tombolaprijs, maar de glimlach van de betreffende schoonheid maakte alles goed. :wink:
Tot volgend jaar !

der had idd ene zijne velo voor het plakaat gezet aan de bevoorrading!
Davepower
Mountainbiker

Post by Davepower »

Deze morgen genoten van de kidstoer met onze Casper!!! Nogmaals bedankt aan de begeleiders en tot volgend jaar.
the mask
Mountainbiker

Post by the mask »

Iedereen van ons ploegske heeft er van genoten. Dikke proficiat van de KODO'S!!!!!!!!! 'T was weeral AF!! Nogmaals bedankt voor alles (te veel om op te noemen) en zeker tot volgend jaar.
simon sez
Mountainbiker

Post by simon sez »

super tocht met heel leuke finale en alles tot in de puntjes verzorgd, tot volgend jaar =P~
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

50km op het tellerke zalige TT de weersomstandigheden maakten het dubbel zo goe!
Doorgang door café de Macote wat vrij exclusief was!Lekker kippeboutje gesmuld ANDRE en CHRISTIANE geniet van jullie pensioen!!
't Was were goe 't was were tof =D> 't was were bij de raketmannen!!!!
Post Reply