Vr 11/11/2011 Kruishoutem :: Dwars door Kruishoutem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

Vandaag de 48km gereden alles was goed berijdbaar en ik vond het een leuke tocht. 1 redelijke valpartij gezien in het lozerbos maar voor de rest bleef het netjes, de bevoorradingen vond ik wat magertjes :-? . Waar zijn de fotos te bezichtigen?
See You next year =D> =D>
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Zoals elk jaar weer aanwezig op deze tocht,deze keer wel in veel betere omstandigheden als de vorige jaren.
Amper modder gezien en gewoon een leuk tochtje.

Maar zoals hierboven gezegd, de bevoorrading was inderdaad maar een beetje magertjes.
Op de 2e bevoorrading zelf niets van peperkoek ofzo en dit is toch wel het minimum dat er aanwezig zou moeten zijn!
carlton
Mountainbiker

Post by carlton »

inderdaad, flauwe bevoorraading, geen koekske te bespeuren!
wel leuk om eens van route te veranderen
alex(mtb)
Mountainbiker

Post by alex(mtb) »

prachtige tocht! =D> bossen, kasseien, singletracks, een paar hellingskes,... ben 1 jaar in wervik gaan rijden maar erna enkel nog kruishoutem op 11 november. De laatste bevoorrading was wel beperkt. Ik ben ook blij met het droge weer, dit jaar voor de eerste keer nog geen zware pech gehad in het herfstseizoen. Laat die modder maar uit!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Iets voor 9u samen vertrokken met Kevin en Jelle voor de 48 km. Voor mij was het alvast een aangename tocht met van alles wat (boerewegels,bos,kuitenbijters,single-tracks en alles was zeer goed berijdbaar :wink:. De eerste bev. (waar ze cola zero schonken #-o) was toch duidelijk minder dan de 2de die voor mij voldoende was. Ook nog effen bij de aanwezige hersteldienst =D> langs geweest voor schakelproblemen. Voor de rest dikke bravo en doe zo verder.
Last edited by MTBSDVD83 on Fri 11 Nov 2011 16:07, edited 1 time in total.
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

De zoons hebben hier de toer gedaan met wat vrienden, en waren content, ook moeder de vrouw content want geen modder te bespeuren, toch vonden ze het raar dat m'jongste en zijn 2 maten moesten betalen, ze hebben al gereden in knesselare en ruislede, en daar was het gratis tot 14 J, ook knesselare was van de wielerbond, vorige week in Astene hebben ze aan halve prijs gereden, en vandaag de volle pot, blijkbaar gelden er overal andere regels, toch raar hé

Tis nie om die 3 of 4 e, maar om het principe vind ik, de jeugd is toch ook een beetje de toekomst !!
klaverge
Mountainbiker

Post by klaverge »

Deze morgen afgezakt nr Kruishoutem en de 25 km gereden. Perfect parcours voor mijn beginnerscapaciteiten. Vooral de passage in het bos was heel leuk. Volgend jaar kom ik terug voor de grotere tocht !
Bennydel
Mountainbiker

Post by Bennydel »

Iemand een hoogte grafiek van de tocht? Of een idee van de hoogtemeters?
Fish
Mountainbiker

Post by Fish »

Goed, maar eenvoudig tochtje. Bevoorrading was ok voor mij zo. Op 2u15 verbruik je nu ook zo veel energie niet.
Hoogtemeters : 350 op Garmin500.
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Bennydel wrote:Iemand een hoogte grafiek van de tocht? Of een idee van de hoogtemeters?
300 Hoogtemeters

hier een kaart van mijn rit: http://connect.garmin.com/activity/127874364
Post Reply