Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ik ga zondag ook naar sombeke. Ik rij naar daar met de velo. Vertrekuur= 8u zodat ik tijdig thuize zijn. Sisse, hoe ga jij?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

el stevo wrote:ik ga zondag ook naar sombeke. Ik rij naar daar met de velo. Vertrekuur= 8u zodat ik tijdig thuize zijn. Sisse, hoe ga jij?
ik denk beter met de auto,want het zijn er daar al 50km, en op en af nog eens naar daar :oops: dat zal wat veel zijn denk ik ze, toch om op tijd thuis te zijn, maar ik kan u opladen ze, ik rij toch langs de groote baan hamme dus :wink:
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

Ik rijd zondag ook in Sombeke.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Kevindv wrote:Ik rijd zondag ook in Sombeke.
ken ik u???? :wink: sorry ze
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

blade wrote:allee zo te zien niemand voor morgen dan :cry: geen probleem dan he, ik ga dan de vrijdagmorgen rijden he :wink: en de zondag zeker ook ze ,maar wel te sombeke,
Sorry Sissen, dacht eerst nog mee te gaan naar Affligem maar uiteindelijk gekozen om vrijdag naar Ottenburg te gaan.
Naar het schijnt een zeer mooie en pittige TT, moest ge goesting hebben... :bounce:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik ga morgenvroeg mijn baanslet eens uitlaten,en zondag naar Huizingen.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

amai dik in orde ze gisteren avond :bounce: , ja mannen ge hebt iets goe gemist ze, ne schoone tour ze, en nu veel meer bos en veld, en redelijk veel volk, en amai een goede bevoorrading en goeie jenever ze :drunk: ik en de jan ze, en schoon gereden ze, op 2.10u onze 43km gedaan ze, =D> en ik had nu een licht op mijne toeter gezet ze, en dik in orde ze, op sommige afdalingen in boskes en wegskes had ge ze goe nodig ze,allee wie naar sombeke gaat, tot zondag he :wink:
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

blade wrote:
Kevindv wrote:Ik rijd zondag ook in Sombeke.
ken ik u???? :wink: sorry ze
Ik vermoed van niet.

Ik ben sinds kort op het forum gekomen, maar ben ook van Dendermonde.
Ik woon in Sint-Gillis.

Sinds de rit van de off-roadbikers dit seizoen ben ik begonnen met mtb,
het is mij heel goed bevallen, direct de langste afstand en alles goed verlopen.
Ben ook de chouffekestocht gaan doen in Middelkerke, prachtig maar veel wind op het strand en vorige week in Kastel gestart.
En morgen naar Sombeke.

Ik rij rond op een wit-rode Trek meestal met mijn tenue aan van Liquigas, dus das makkelijk te herkennen da groen.

Kmoet wel nog wa werken aan snelheid en techniek maar da komt wel inorde als ik nog wa toertochten en trainingskes meer heb
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Die tocht in middelkerke heb ik ook al gereden. Mooie tocht. Ik weet niet wie er in Sombeke gaat rijden (niet veel denk ik :) ) ik vertrek om 8uur in grembergen en passeer om half 9 aan de start. Wie weet kom ik daar nog wel een goodfellah tegen ;)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

@Kevindv: Als het eens past voor u moet ge maar eens met ons meerijden he. Meestal spreken we in dit topic af waar we gaan rijden en om hoe laat en binnenkort zullen dat vooral tochtjes zijn in de streek. Ik denk meteen dan aan de tocht van Baasrode volgende week zaterdag, waar we waarschijnlijk met een grote delegatie aanwezig zullen zijn :-)
Post Reply