Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ik denk beter met de auto,want het zijn er daar al 50km, en op en af nog eens naar daarel stevo wrote:ik ga zondag ook naar sombeke. Ik rij naar daar met de velo. Vertrekuur= 8u zodat ik tijdig thuize zijn. Sisse, hoe ga jij?
Sorry Sissen, dacht eerst nog mee te gaan naar Affligem maar uiteindelijk gekozen om vrijdag naar Ottenburg te gaan.blade wrote:allee zo te zien niemand voor morgen dangeen probleem dan he, ik ga dan de vrijdagmorgen rijden he
en de zondag zeker ook ze ,maar wel te sombeke,
Naar het schijnt een zeer mooie en pittige TT, moest ge goesting hebben...
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
amai dik in orde ze gisteren avond
, ja mannen ge hebt iets goe gemist ze, ne schoone tour ze, en nu veel meer bos en veld, en redelijk veel volk, en amai een goede bevoorrading en goeie jenever ze
ik en de jan ze, en schoon gereden ze, op 2.10u onze 43km gedaan ze,
en ik had nu een licht op mijne toeter gezet ze, en dik in orde ze, op sommige afdalingen in boskes en wegskes had ge ze goe nodig ze,allee wie naar sombeke gaat, tot zondag he 
-
Kevindv
- Mountainbiker
Ik vermoed van niet.blade wrote:ken ik u????Kevindv wrote:Ik rijd zondag ook in Sombeke.sorry ze
Ik ben sinds kort op het forum gekomen, maar ben ook van Dendermonde.
Ik woon in Sint-Gillis.
Sinds de rit van de off-roadbikers dit seizoen ben ik begonnen met mtb,
het is mij heel goed bevallen, direct de langste afstand en alles goed verlopen.
Ben ook de chouffekestocht gaan doen in Middelkerke, prachtig maar veel wind op het strand en vorige week in Kastel gestart.
En morgen naar Sombeke.
Ik rij rond op een wit-rode Trek meestal met mijn tenue aan van Liquigas, dus das makkelijk te herkennen da groen.
Kmoet wel nog wa werken aan snelheid en techniek maar da komt wel inorde als ik nog wa toertochten en trainingskes meer heb
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
@Kevindv: Als het eens past voor u moet ge maar eens met ons meerijden he. Meestal spreken we in dit topic af waar we gaan rijden en om hoe laat en binnenkort zullen dat vooral tochtjes zijn in de streek. Ik denk meteen dan aan de tocht van Baasrode volgende week zaterdag, waar we waarschijnlijk met een grote delegatie aanwezig zullen zijn