Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

ik ga ook de 80km doen,t'is te hopen dat er wat volk is voor "de grote toer",want ik denk dat ik weer eens wat ga filmen hier,en zeker op de terrils.
Zij die zich geroepen voelen om op de beelden te staan en ook de 80km doen,ik vertrek omstreeks 8h30! :bounce:

grts frits
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

cube biker ;-) wrote:Kan ik van Hechtel komende ergens inpikken op het parcour via het fietspad door het militair domein richting Koersel?

Zoja, welke afstanden zijn dan allemaal mogelijk?
Zal bij de inschrijving netjes betalen en braaf mijn stempelke gaan halen.

Tot morgen :-D
hoi,
Je kan inpikken waar de betonbaan de fietspad kruist die van koerselskapelleke komt. Ze komen vant kapelleke en gaan links richting leopoldsburg. Dus voor u naar rechts.
Daar komen alle afstanden door. Dus kan je nog kiezen.

Mvg
Ne Stalse Moosdabber
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

thompson ryder wrote:
cube biker ;-) wrote:Kan ik van Hechtel komende ergens inpikken op het parcour via het fietspad door het militair domein richting Koersel?

Zoja, welke afstanden zijn dan allemaal mogelijk?
Zal bij de inschrijving netjes betalen en braaf mijn stempelke gaan halen.

Tot morgen :-D
hoi,
Je kan inpikken waar de betonbaan de fietspad kruist die van koerselskapelleke komt. Ze komen vant kapelleke en gaan links richting leopoldsburg. Dus voor u naar rechts.
Daar komen alle afstanden door. Dus kan je nog kiezen.

Mvg
Ne Stalse Moosdabber
Ik denk toch dat je dan in de problemen komt aan de terrils, want volgens een paar berichten terug kom je van koersel kapelleke eerst langs de terrils, en dan pas langs de inschrijving, dus geen bandjes.... en geen terril...

Als het toch zou lukken schiet ik ook binnendoor van Hechtel en sluit ik aan Koersel kapel aan...
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

al 14 pagina's en nog geen meter gefietst :-D
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Bruce Wayne wrote:al 14 pagina's en nog geen meter gefietst :-D
Zeg dat wel ja.
Hopelijk hebben ze na morgen 14 pagina's vol met lof en geen afbreuk.
Tot morgenvroeg.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:bounce: =P~ :lol: Allez, ik zal me eens gaan klaarmaken voor de reis naar Beringen... Kort nachtje geweest maar da fietsen we er wel uit.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Grootste drukte zal dadelijk ook wel door zijn.

Zal ook eens vertrekken.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

allez ik wou ook nog eens gaan biken na een out periode voor mijne rug pppfffff manne wa was me da.
Eerst stonden er nergens bordjes zelfs niet aan de mijn waar je richting van de moskee in rijd en dan verder ok nergens.
Onderweg nog een paar tegen gekomen die het niet wisten.
Dan kom je er toch aan en dan blaffen ze u af gelijk nen hond en doen ze maar alsof je da daar maar MOET weten liggen en onbeschoft. Ben dan maar zo vertrokken zonder de rit te rijden want aan zo een honden heb je niks.
aan de organisatie mannen kijk wat je laat werkenhe want aan mensen die tegen hun goesting daar staan en tegen hun goesting zo vroeg opstaan heb je niks.
Hopelijk de volgende keer beter
greets
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

tja, ik had al zoiets van als je je bevoorradingen niet beter kan verspreiden op 80km (en 2 man kom je toe per post!) dan hoeft het voor mij ook niet.... vreesde dat de rest dan ook gene vette van organisatie zou zijn.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

men had me zelfs aangeboden om gratis te rijden pppfff waar zijn ze me bezig
Post Reply