Za 12/11/2011 Sint-Michiels / Brugge :: 20ste Brugse Bossent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
superffan
Mountainbiker

Post by superffan »

Enig idee waar we in Loppem op het parkoer kunnen inpikken???? Ik zal dan wel automatisch bij de inschrijving terecht komen zeker om te betalen.. :wink: :wink:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

superffan wrote:Enig idee waar we in Loppem op het parkoer kunnen inpikken???? Ik zal dan wel automatisch bij de inschrijving terecht komen zeker om te betalen.. :wink: :wink:
Ter hoogte van Zevenkerke is er een (gevaarlijke) overgang. Daar kan je de pijlen volgen. Pas op, want ook de TT van Varsenare neemt deze overgang. Volg dus de witte bordjes met de rood-blauwe pijl.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

i-Mac wrote:
superffan wrote:Enig idee waar we in Loppem op het parkoer kunnen inpikken???? Ik zal dan wel automatisch bij de inschrijving terecht komen zeker om te betalen.. :wink: :wink:
Ter hoogte van Zevenkerke is er een (gevaarlijke) overgang. Daar kan je de pijlen volgen. Pas op, want ook de TT van Varsenare neemt deze overgang. Volg dus de witte bordjes met de rood-blauwe pijl.
thanks
pierlo
Mountainbiker

Post by pierlo »

Ook aanwezig.

Ik sluit me aan bij I-mac. Als we ook niet meer op fietspaden mogen rijden dan is het toch ver gekomen...
aji
Mountainbiker

Post by aji »

ook terug aanwezig met de kids.
weegschaaltje
Mountainbiker

Post by weegschaaltje »

ja de Sven zal er ook zijn ..alleen deze keer.
Leve Cercle !!
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

i-Mac wrote:
superfan, de eerste controle is vlakbij de fruit- en groentenboer tussen heidelberg en zuidwege. Ik denk dat jij het dichtst op het parkoers kan vlakbij boerderij Pierlapont...
witje
Kerstman

Post by witje »

kom ook nog eens af, benieuwd of BBQ ook nog eens op de bike zal zitten :oops:
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Morgen aanwezig met de Erika's Baaikers uit Klerken :bounce:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Zal morgen hier ook eens starten met een aantal andere Grysperre's in gespreide slagorde. Een paar rond ten achten, een paar rond 9u en een paar rond 11u :P :P
Post Reply