Hallo mtbkers
gaan jullie vrijdag ergens fietsen of plannen jullie zelf een ritje uit te stippelen?
mtb colega gezocht regio Hamme
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Hoi brutus,
Voor vrijdagmorgen weet in nog niet wat we doen.
Zondagmorgen zou ik wel tt van ronde van het waasland in Sombeke rijden.
Dus Alain en Andy laat maar weten wat jullie plannen dit weekend ?
Zodat we verder kunnen afspreken.
Al eens gedacht aan de naam, wat vind ge van de mtb Last gear, of mtb de pedaleur
Voor vrijdagmorgen weet in nog niet wat we doen.
Zondagmorgen zou ik wel tt van ronde van het waasland in Sombeke rijden.
Dus Alain en Andy laat maar weten wat jullie plannen dit weekend ?
Zodat we verder kunnen afspreken.
Al eens gedacht aan de naam, wat vind ge van de mtb Last gear, of mtb de pedaleur
Zal spijtig genoeg dit weekend niet mee kunnen rijden, net een dagje ziekenhuis achter de boeg en kan wegens medische redenen niet buiten
Wat dachten jullie van :" MTB THE dirty Harry's "
Of "THE 26'ers" of "zo zwart AS mollekeskloaten" => grapje
Moest het toch nog snel beteren laat ik jullie wel nog iets weten, zoniet wens ik jullie een prettige rit
Nog een goeie : MTB The easy riders
Wat dachten jullie van :" MTB THE dirty Harry's "
Of "THE 26'ers" of "zo zwart AS mollekeskloaten" => grapje
Moest het toch nog snel beteren laat ik jullie wel nog iets weten, zoniet wens ik jullie een prettige rit
Nog een goeie : MTB The easy riders
Wa vinde trouwens van deze camelbak ? Groot genoeg ?
http://www.google.be/imgres?q=naakt+mtb ... aCA&zoom=1
http://www.google.be/imgres?q=naakt+mtb ... aCA&zoom=1
Ja was weer leuke rit met Alain, maar inderdaad wel een beetje jammer dat er niet meer volk meerijd.
Voor die dat nog twijfelen om eens mee te rijden met ons, echt niet doen, gewoon eens meerijden, het is geen competitie enkel voor de fun
Zondagmorgen rijden we toertocht in sombeke, voor diegenen die meerijden, afspraak aan de Mira brug om kwart na acht.

Voor die dat nog twijfelen om eens mee te rijden met ons, echt niet doen, gewoon eens meerijden, het is geen competitie enkel voor de fun
Zondagmorgen rijden we toertocht in sombeke, voor diegenen die meerijden, afspraak aan de Mira brug om kwart na acht.