Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
RotstraatBiker
- Mountainbiker
Post by RotstraatBiker »
Ook nog wat nieuws van het commerciële front
: heb vandaag nog een extra sponsor weten te strikken die onze bevoorrading nog wat komt aansterken. Wij voorzien voor iedereen bananen, appelsienen, cakes, wafeltjes, peperkoek, eierkoeken en energierepen. Daarnaast uiteraard ook sportdrank van de toursponsor Etixx.
Vergeet ook zeker jullie cadeau's niet bij aankomst en blijf op de après om je laten verwennen door het BES-T promoteam. Hun promogirls zullen in de zaal aanwezig zijn met verzorgingsproducten en jullie ook van massages voorzien
Vergeet ook zeker jullie cadeau's niet bij aankomst en blijf op de après om je laten verwennen door het BES-T promoteam. Hun promogirls zullen in de zaal aanwezig zijn met verzorgingsproducten en jullie ook van massages voorzien
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Vandaag op mijn eentje,de 44 km gaan verkennen.
En hoe kan het anders,het lag er schitterend bij
Wij gaan best naar de" Arme-Claren" eieren brengen,zodat ze voor ons kunnen bidden ,om voor volgende week goed weer te voorzien
Ik was vooral benieuwd naar het pas van maandag aangelegde stuk.
'T was vooral in het begin serieus stoempen,een beetje bergop en zandgrond waar nog nooit iemand over gefietst heeft
Na een toertje of twintig gereden te hebben,waren de sporen al goed zichtbaar,en was het veel gemakkelijker om te biken
Tot later
En hoe kan het anders,het lag er schitterend bij
Wij gaan best naar de" Arme-Claren" eieren brengen,zodat ze voor ons kunnen bidden ,om voor volgende week goed weer te voorzien
Ik was vooral benieuwd naar het pas van maandag aangelegde stuk.
'T was vooral in het begin serieus stoempen,een beetje bergop en zandgrond waar nog nooit iemand over gefietst heeft
Na een toertje of twintig gereden te hebben,waren de sporen al goed zichtbaar,en was het veel gemakkelijker om te biken
Tot later
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Voor de bikers die nog twijfelen
,of die hier nog nooit geweest hebben .
Jullie krijgen het mooiste aangeboden in en rond Dendermonde, tussen dender en schelde.
Singletracks-speelbosjes-technische-zware en recuperatiestroken,voor elk wat wils.
De rit is vlak,(buiten 3 korte maar steile hellingen,op 44 en 52 km),maar niet te onderschatten,houd nog een beetje poeier over in de benen voor de laatste 15 km.
Het zwaartepunt van de rit ligt na de passage van de brug van Grembergen.
PS: de rit gaat door onder peterschap van Greg Van Avermaet(BMC),en ieder jaar zijn hier wel enkele profrenners aanwezig
A see you later alligator
Jullie krijgen het mooiste aangeboden in en rond Dendermonde, tussen dender en schelde.
Singletracks-speelbosjes-technische-zware en recuperatiestroken,voor elk wat wils.
De rit is vlak,(buiten 3 korte maar steile hellingen,op 44 en 52 km),maar niet te onderschatten,houd nog een beetje poeier over in de benen voor de laatste 15 km.
Het zwaartepunt van de rit ligt na de passage van de brug van Grembergen.
PS: de rit gaat door onder peterschap van Greg Van Avermaet(BMC),en ieder jaar zijn hier wel enkele profrenners aanwezig
A see you later alligator
SK.Heusden zal ook aanwezig zijn met 3 man.
Heb een maand stilgelegen en heb dit weekend men 2de ritje gereden. Maar toch zal ik gaan voor den groten toer. Weliswaar met alle pijn als gevolg. Dus als de mannen met een goede conditie een klein bikerke met BLAN op de rug zien, roep ma ne keer é.
Op de technische stukken zal ik wel snel genoeg zijn. Het zijn de hellingen en gewone stukken die nu lastig zijn.
Grtz
Heb een maand stilgelegen en heb dit weekend men 2de ritje gereden. Maar toch zal ik gaan voor den groten toer. Weliswaar met alle pijn als gevolg. Dus als de mannen met een goede conditie een klein bikerke met BLAN op de rug zien, roep ma ne keer é.
Op de technische stukken zal ik wel snel genoeg zijn. Het zijn de hellingen en gewone stukken die nu lastig zijn.
Grtz
-
Stefke-1969
- Mountainbiker
-
RotstraatBiker
- Mountainbiker
Post by RotstraatBiker »
Alvast van harte welkom aan de Toogtrappers en SK Heusden !
Nog een kleine update over het parcours: onze beruchte heuvel aan de Vlassenbroekbrug zal er dit jaar iets anders uitzien
maar hij blijft even steil hoor, niet getreurd
Het "Scheldetrapper-bosje" (vlak na bevoorrading aan de waterskiclub) is ook volledig klaar met weer wat extra lussen en vooral: dit jaar heeft onze parcoursbouwer een single track gemaakt tot helemaal op het einde van het bos
Wat op pensioen zijn aan voordelen kan opleveren voor iedere biker ! Respect in ieder geval voor de uren werk die hier zijn ingekropen !
Volgende dagen zullen we iedere dag klein verslagje posten van de werkzaamheden ! Het weerbericht ziet er alvast niet al te slecht uit
Nog een kleine update over het parcours: onze beruchte heuvel aan de Vlassenbroekbrug zal er dit jaar iets anders uitzien
maar hij blijft even steil hoor, niet getreurd
Het "Scheldetrapper-bosje" (vlak na bevoorrading aan de waterskiclub) is ook volledig klaar met weer wat extra lussen en vooral: dit jaar heeft onze parcoursbouwer een single track gemaakt tot helemaal op het einde van het bos
Volgende dagen zullen we iedere dag klein verslagje posten van de werkzaamheden ! Het weerbericht ziet er alvast niet al te slecht uit
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Allez mercie,toch iemand die mijn werk apprecieertRotstraatBiker wrote:Alvast van harte welkom aan de Toogtrappers en SK Heusden !
Nog een kleine update over het parcours: onze beruchte heuvel aan de Vlassenbroekbrug zal er dit jaar iets anders uitzien![]()
maar hij blijft even steil hoor, niet getreurd![]()
Het "Scheldetrapper-bosje" (vlak na bevoorrading aan de waterskiclub) is ook volledig klaar met weer wat extra lussen en vooral: dit jaar heeft onze parcoursbouwer een single track gemaakt tot helemaal op het einde van het bos![]()
![]()
Wat op pensioen zijn aan voordelen kan opleveren voor iedere biker ! Respect in ieder geval voor de uren werk die hier zijn ingekropen !
En ik ben niet met pensioen hé, dit noemt"verlof voor pensioen"
Rotstraatbiker,gaat gij uw bezig houden met verslagjes te schrijven,vanaf woensdag ga ik beginnen met de pijlen te hangen.
Ik ga wel af en toe eens komen piepen, dat u niet te veel leugens hier neerpent
Ps:gij vergeet nog de Knurrebikers(ik heb die bikers al dikwijls tegen gekomen op andere tochten), en alle andere bikers te verwelkomen
Last edited by Scheldetrapper on Mon 14 Nov 2011 17:11, edited 2 times in total.
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Ook dit jaar zullen de gezusters TRAPPEN aanwezig zijn
Lees,trappen naar boven en naar beneden rijden,niet verplicht,men kan er naast rijden,zoals ik doe
Lees,trappen naar boven en naar beneden rijden,niet verplicht,men kan er naast rijden,zoals ik doe