Zo 13/11/2011 Huizingen/ Beersel :: 4de Wcup Classic MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Eenmaal je deelgenomen hebt, staat deze TT in grote letters in je agenda. Met z'n zonnig weertje in het vooruitzicht, kan het zeker niet stuk.sven1980 wrote:Zal ook aanwezig zijn voor de eerste keer samen met nog andere MC's.
MC'Viv
- dobbel palm
- Mountainbiker
Post by dobbel palm »
Ik vermoed 55km, de 70km zal ws één of meerdere extra lussen hebben.JaBae wrote:Hoelang lopen de 55 en de 70 samen?
- fugitif
- Mountainbiker
He JaBae,JaBae wrote:Ok, ma ik vroeg mij af hoelang vanaf de start voor de eerste splitsing ....dobbel palm wrote:Ik vermoed 55km, de 70km zal ws één of meerdere extra lussen hebben.JaBae wrote:Hoelang lopen de 55 en de 70 samen?
Nen hoop maten doen ma de 55 en is altijd leuk om toch een stuk samen te kunnen bollen.
De 55 en 70 lopen ongeveer de eerste 20 km samen tot aan de eerste bevoorrading. De 70 doet daar een extra lus van iets minder dan 20km en sluit dan weer aan op het parcours van de 55.
Vorig jaar was de rit zelf nog behoorlijk droog. Er geraken was het enige spannende :)fugitif wrote:De eerste dag van (vooral logistieke) voorbereiding zit er op. Morgen beginnen we met de uitpijling van het parcours. De zon zal alvast van de partij zijn de komende dagen, dus onze regenfrakskes mogen we thuis laten.![]()
Ik peis dat er vorig jaar genoeg regen zal gevallen zijn voor dit jaar erbij