Vr 11/11/2011 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- globalconcept
- Mountainbiker
Post by globalconcept »
Zal er ook bij zijn met een paar bikers van onze club, ben benieuwd, is mijn eerste marathon. Op de weg rij ik gemakkelijk 250 km maar dit is toch iets anders...
Hoi allemaal,
vergeet niet even te kijken hoe laat het is als jullie langs komen, dat vergemakkelijkt het zoeken naar de foto's maandag nogal, zeker als er echt een groot aantal rijders afkomt morgen.
Ik ben te herkennen aan een roze jas en twee bordjes (net nieuw!) met Oypo.nl erop, want ook daar zijn m'n foto's te vinden.
Groetjes, Connie http://www.conniesinteurfotografie.nl
vergeet niet even te kijken hoe laat het is als jullie langs komen, dat vergemakkelijkt het zoeken naar de foto's maandag nogal, zeker als er echt een groot aantal rijders afkomt morgen.
Ik ben te herkennen aan een roze jas en twee bordjes (net nieuw!) met Oypo.nl erop, want ook daar zijn m'n foto's te vinden.
Groetjes, Connie http://www.conniesinteurfotografie.nl
Normaal gesproken binnen een paar kilometer na de start (tot kwart voor elf) en ergens op de tweede terril (zo snel mogelijk daarna). Maar aangezien ik het terrein alleen ken van Google Earth, youtube filmpjes en berichten van de organisatie en m'n forumscouts (waarvoor mijn dank
) , kan het altijd zijn dat ik morgenochtend na aankomst nog besluit tot een andere positie. Ik hoop trouwens dat het morgenochtend niet zo mistig is als hier in het zuiden van Nederland vandaag, want dan worden het erg grijze foto's ...
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Kan ik van Hechtel komende ergens inpikken op het parcour via het fietspad door het militair domein richting Koersel?
Zoja, welke afstanden zijn dan allemaal mogelijk?
Zal bij de inschrijving netjes betalen en braaf mijn stempelke gaan halen.
Tot morgen
Zoja, welke afstanden zijn dan allemaal mogelijk?
Zal bij de inschrijving netjes betalen en braaf mijn stempelke gaan halen.
Tot morgen
-
voorzitter Krierecrossers
- Mountainbiker
Post by voorzitter Krierecrossers »
Sweeber, niet twijfelen en kiezen voor de 80!
Morgen om 08h30 starten er 5 Krierecrossers voor de 42 km en 23 Krierecrossers voor de 80 km.
De Westvlamingen zullen present zijn voor deze prachtige tocht!
Morgen om 08h30 starten er 5 Krierecrossers voor de 42 km en 23 Krierecrossers voor de 80 km.
De Westvlamingen zullen present zijn voor deze prachtige tocht!
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
Dan rij jij de 80km gemakkelijk uit... mss zullen de technische passages iets moeilijker zijn... zowiezo veel succes !!!globalconcept wrote:Zal er ook bij zijn met een paar bikers van onze club, ben benieuwd, is mijn eerste marathon. Op de weg rij ik gemakkelijk 250 km maar dit is toch iets anders...