Za 12/11/2011 Sint-Michiels / Brugge :: 20ste Brugse Bossent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ter hoogte van Zevenkerke is er een (gevaarlijke) overgang. Daar kan je de pijlen volgen. Pas op, want ook de TT van Varsenare neemt deze overgang. Volg dus de witte bordjes met de rood-blauwe pijl.superffan wrote:Enig idee waar we in Loppem op het parkoer kunnen inpikken???? Ik zal dan wel automatisch bij de inschrijving terecht komen zeker om te betalen..![]()
thanksi-Mac wrote:Ter hoogte van Zevenkerke is er een (gevaarlijke) overgang. Daar kan je de pijlen volgen. Pas op, want ook de TT van Varsenare neemt deze overgang. Volg dus de witte bordjes met de rood-blauwe pijl.superffan wrote:Enig idee waar we in Loppem op het parkoer kunnen inpikken???? Ik zal dan wel automatisch bij de inschrijving terecht komen zeker om te betalen..![]()
- weegschaaltje
- Mountainbiker
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
superfan, de eerste controle is vlakbij de fruit- en groentenboer tussen heidelberg en zuidwege. Ik denk dat jij het dichtst op het parkoers kan vlakbij boerderij Pierlapont...i-Mac wrote:Ter hoogte van Zevenkerke is er een (gevaarlijke) overgang. Daar kan je de pijlen volgen. Pas op, want ook de TT van Varsenare neemt deze overgang. Volg dus de witte bordjes met de rood-blauwe pijl.superffan wrote:Enig idee waar we in Loppem op het parkoer kunnen inpikken???? Ik zal dan wel automatisch bij de inschrijving terecht komen zeker om te betalen..![]()