Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Merida-da
Mountainbiker

Post by Merida-da »

Net als generale repetitie hier 80km gereden en 3x de terril van winterslag omhoog. De benen zeggen dat ze klaar zijn voor de 80 vrijdag! =P~
Sweeber
Mountainbiker

Post by Sweeber »

zit de splitsing van de 65 en 80 km op het einde van de tocht of in het begin ?
of in het midden? :drunk: :lol:
de hin
Mountainbiker
Location: scott scale 40 2009, scott purgatory (beachbike), bianchi c2c via nirone

Post by de hin »

aanwezig voor de 80!! :-D
JLSteve78
Mountainbiker

Post by JLSteve78 »

wil me er eens aan wagen, mijn langste sinds ik recent met mtb rijd was 64km afgelopen weekend in aarschot, 4u gereden.
wat zijn de tijden zo voor 80km n beringen?
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Vos in de bossen wrote:
thompson ryder wrote:hoi hoi beste bikers,

Voor degene die de 65 en 85 km komen doen.
De bookes met choco en gelei zullen ook weer aanwezig zijn op de 2de bevoorrading :bounce: :bounce: :bounce:

En ze hebben me beloofd dat er dit jaar rijpe bananen zullen zijn.
Vorig jaar waren ze nog te groen om aan de apen te geven #-o #-o

Mvg
Ne Stalse Moosdabber
Wie te vroeg start, zal groene bananen mogen eten, de late starters de rijpe :lol: :lol: :lol:

Ik start altijd als laatst .....
Thompson ryder, waar zul je staan ???
Hoi vos in de bossen,

Ikzelf sta aan de 2de bevoorrading ofwel onderweg voor iemand die een panne heeft. Depanage van dienst :-) hopelijk moeten we niet uitrukken. [-X
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Sweeber wrote:zit de splitsing van de 65 en 80 km op het einde van de tocht of in het begin ?
Deze zit bijna op het einde van de tocht. Maar als het is voor op de terril te geraken zonder bandje , zal niet lukken. Wijzelf zijn verwittigd door de plaatselijke boswachter dat er alleen degene die de 85 km doen over de terril mogen. Dus hebben we controle staan aan de ingang van de terril.

mvg
Ne stalse moosdabber
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

hagar wrote:Mijn vrouw rijdt de 33 km, ik dacht de 48 of 52 te doen om gelijk binnen te komen maar dit is nu blijkbaar 45 km geworden.

Is het parcours opgebouwd met extra lusjes zodat ik bv 45 km met 1 of 2 extra lusjes kan rijden en zo op een dikke 50 km komen ?
Beste Hagar,

Als je de 45 altijd volgt en aan de 3de splitsing (Betonbaan militair domein) de 63 km volgt ga je +- een 55 km hebben als je aan de aankomst bent. Dan heb je wel een 30km na de bevoorrading.

Mvg

Ne stalse moosdabber
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

thompson ryder wrote:
Sweeber wrote:zit de splitsing van de 65 en 80 km op het einde van de tocht of in het begin ?
Deze zit bijna op het einde van de tocht. Maar als het is voor op de terril te geraken zonder bandje , zal niet lukken. Wijzelf zijn verwittigd door de plaatselijke boswachter dat er alleen degene die de 85 km doen over de terril mogen. Dus hebben we controle staan aan de ingang van de terril.

mvg
Ne stalse moosdabber
Meestal komt die vraag of we al snel moeten beslissen of we voor de langste afstand gaan of niet, bij deze dus niet en schrijf ik mij in voor de 85km, als aan de (late) splitsing blijkt dat het teveel van het goede is kunnen we nog altijd op de splitsing naar de 65 afslaan, andersom toch lekker over de terril want we hebben ons ingeschreven voor de 85km :^o :lol:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

snap het ook niet goed hoor, als je nu inschrijft voor de 85 of voor de65km, het inschrijvingsgeld is toch voor beiden 6 of 7 euro. dus wie slim is schrijft in voor de 85 en rijdt de 65 met terrils in. of hoe ga je het onderscheidt maken?
Sweeber
Mountainbiker

Post by Sweeber »

thompson ryder wrote:

mvg
Ne stalse moosdabber
tis niet om op den terril te rijden, maar zetten met een ganse bende aan voor de 85km en enkelen zoals ik doen maar de 65km en was om te weten hoelang we samen kunnen blijven :lol:

groeten van een krierecrosser
Post Reply