Vr 11/11/2011 Wervik :: 10de Raketmannen toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fredericdavid
- Mountainbiker
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
De risico-zones, zijn inderdaad nog niet allemaal uitgepijlt. Daarmee wachtten we tot op het allerlaatste moment.vizenkloot wrote:heb vandaag geprobeerd het parcour eens te proberen, maar alle pijlen hangen nog niet uit, grandmaster kan het zijn dat je hier en daar een stik overgeslegen hebt om rapper u functie in het feestcommite te kunnen vervullen
Hebben de oranje raketten op de grond je niet de juiste weg kunnen wijzen?
-
vizenkloot
- Mountainbiker
Post by vizenkloot »
the grandmaster wrote:De risico-zones, zijn inderdaad nog niet allemaal uitgepijlt. Daarmee wachtten we tot op het allerlaatste moment.vizenkloot wrote:heb vandaag geprobeerd het parcour eens te proberen, maar alle pijlen hangen nog niet uit, grandmaster kan het zijn dat je hier en daar een stik overgeslegen hebt om rapper u functie in het feestcommite te kunnen vervullen
-
vizenkloot
- Mountainbiker
Post by vizenkloot »
neen, maar ik kijk ook niet heel de tijd naar de grond.the grandmaster wrote:De risico-zones, zijn inderdaad nog niet allemaal uitgepijlt. Daarmee wachtten we tot op het allerlaatste moment.vizenkloot wrote:heb vandaag geprobeerd het parcour eens te proberen, maar alle pijlen hangen nog niet uit, grandmaster kan het zijn dat je hier en daar een stik overgeslegen hebt om rapper u functie in het feestcommite te kunnen vervullen
Trouwens, mijn nonkel die een hoge piet is bij de police in Lille zegt dat je in Frankrijk niet op de grond schrijven mag.
-
xtreem09
- Mountainbiker
neen, maar ik kijk ook niet heel de tijd naar de grond.
Trouwens, mijn nonkel die een hoge piet is bij de police in Lille zegt dat je in Frankrijk niet op de grond schrijven mag.
Raar, alle ritten die ik al gereden heb in frankrijk waren met pijlen op de grond.Er was alleen een verschil in verf of kalk voor asfalt en offroad.