Houthulst tot volgend jaar!
Za 29/10/2011 Houthulst :: 2de Halloweentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
Zaterdag nog eens deelgenomen aan een VTT na een maand en een half inactiviteit. Vertrokken vanuit zarren om aan de kantine de andere Erika's te vervoegen. De eerste km's ging het er voor mij nogal snel aan toe. Deelgenomen aan de chrono voe de fun (tof initiatief trouwens!!). De rest van de tocht zo goed als het kon afgewerkt. De bevoorradingen waren goed. Al lagen de appels nogal zwaar op men maag.
. De bepijling was perfect, nergens misreden.

Op vrijdag en zaterdag gestart in men achtertuin...
Parcours wel tof maar bepijling kan wel wa beter, vrijdagavond bij elke splitsing goed opletten om de "reflecterende pijlen" duidelijk te kunnen zien (soms paar keer niet gezien ook)
Het reflecterende deel mag wel wat groter zijn dan 1 vierkante cm.
Splitsingen ook niet duidelijk, afstanden wat verwarrend aangeduid.
Zaterdag in daglicht gelukkig minder last van gehad, enkel eerste splitsing voor 48km gemist maar was blijkbaar enige niet.
Bevoorrading idd wat basic. Bike wash was dik in orde, vriendelijke mensen aan inschrijving ook...
Parcours wel tof maar bepijling kan wel wa beter, vrijdagavond bij elke splitsing goed opletten om de "reflecterende pijlen" duidelijk te kunnen zien (soms paar keer niet gezien ook)
Het reflecterende deel mag wel wat groter zijn dan 1 vierkante cm.
Zaterdag in daglicht gelukkig minder last van gehad, enkel eerste splitsing voor 48km gemist maar was blijkbaar enige niet.
Bevoorrading idd wat basic. Bike wash was dik in orde, vriendelijke mensen aan inschrijving ook...
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Een chique gast dadde!!!!Manza wrote:Zeg.... moet die foto van die lelijkaard der nu echt 3 keer opkomen? Pfff
Sinds ik gelezen heb dat het fruit bespoten word in de winkels tegen fruitvliegjes eet ik de pel nie meer op't klimmerke wrote:Zaterdag nog eens deelgenomen aan een VTT na een maand en een half inactiviteit. Vertrokken vanuit zarren om aan de kantine de andere Erika's te vervoegen. De eerste km's ging het er voor mij nogal snel aan toe. Deelgenomen aan de chrono voe de fun (tof initiatief trouwens!!). De rest van de tocht zo goed als het kon afgewerkt. De bevoorradingen waren goed. Al lagen de appels nogal zwaar op men maag.![]()
. De bepijling was perfect, nergens misreden.
Houthulst tot volgend jaar!![]()
- Manza
- Mountainbiker
Vandaag gaan rijden aan oa crossparcour en helaas moeten vast stellen dat alle rood/Wit lint er nog hangt of beter gezegd wappert in de wind van sinds de tocht. Dit over het hele crossparcour. Dit is niet leuk voor diegenen die daar nadien willen rijden zoals ik vandaag.
Willen de verantwoordelijken dit gaan wegnemen aub en het daar netjes houden?
Willen de verantwoordelijken dit gaan wegnemen aub en het daar netjes houden?