Vr 11/11/2011 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- thompson ryder
- Mountainbiker
Post by thompson ryder »
Hoi vos in de bossen,Vos in de bossen wrote:Wie te vroeg start, zal groene bananen mogen eten, de late starters de rijpethompson ryder wrote:hoi hoi beste bikers,
Voor degene die de 65 en 85 km komen doen.
De bookes met choco en gelei zullen ook weer aanwezig zijn op de 2de bevoorrading![]()
![]()
![]()
En ze hebben me beloofd dat er dit jaar rijpe bananen zullen zijn.
Vorig jaar waren ze nog te groen om aan de apen te geven![]()
Mvg
Ne Stalse Moosdabber![]()
![]()
![]()
Ik start altijd als laatst .....
Thompson ryder, waar zul je staan ???
Ikzelf sta aan de 2de bevoorrading ofwel onderweg voor iemand die een panne heeft. Depanage van dienst
- thompson ryder
- Mountainbiker
Post by thompson ryder »
Deze zit bijna op het einde van de tocht. Maar als het is voor op de terril te geraken zonder bandje , zal niet lukken. Wijzelf zijn verwittigd door de plaatselijke boswachter dat er alleen degene die de 85 km doen over de terril mogen. Dus hebben we controle staan aan de ingang van de terril.Sweeber wrote:zit de splitsing van de 65 en 80 km op het einde van de tocht of in het begin ?
of in het midden?![]()
mvg
Ne stalse moosdabber
- thompson ryder
- Mountainbiker
Post by thompson ryder »
Beste Hagar,hagar wrote:Mijn vrouw rijdt de 33 km, ik dacht de 48 of 52 te doen om gelijk binnen te komen maar dit is nu blijkbaar 45 km geworden.
Is het parcours opgebouwd met extra lusjes zodat ik bv 45 km met 1 of 2 extra lusjes kan rijden en zo op een dikke 50 km komen ?
Als je de 45 altijd volgt en aan de 3de splitsing (Betonbaan militair domein) de 63 km volgt ga je +- een 55 km hebben als je aan de aankomst bent. Dan heb je wel een 30km na de bevoorrading.
Mvg
Ne stalse moosdabber
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Meestal komt die vraag of we al snel moeten beslissen of we voor de langste afstand gaan of niet, bij deze dus niet en schrijf ik mij in voor de 85km, als aan de (late) splitsing blijkt dat het teveel van het goede is kunnen we nog altijd op de splitsing naar de 65 afslaan, andersom toch lekker over de terril want we hebben ons ingeschreven voor de 85kmthompson ryder wrote:Deze zit bijna op het einde van de tocht. Maar als het is voor op de terril te geraken zonder bandje , zal niet lukken. Wijzelf zijn verwittigd door de plaatselijke boswachter dat er alleen degene die de 85 km doen over de terril mogen. Dus hebben we controle staan aan de ingang van de terril.Sweeber wrote:zit de splitsing van de 65 en 80 km op het einde van de tocht of in het begin ?
of in het midden?![]()
mvg
Ne stalse moosdabber
tis niet om op den terril te rijden, maar zetten met een ganse bende aan voor de 85km en enkelen zoals ik doen maar de 65km en was om te weten hoelang we samen kunnen blijventhompson ryder wrote:Deze zit bijna op het einde van de tocht. Maar als het is voor op de terril te geraken zonder bandje , zal niet lukken. Wijzelf zijn verwittigd door de plaatselijke boswachter dat er alleen degene die de 85 km doen over de terril mogen. Dus hebben we controle staan aan de ingang van de terril.Sweeber wrote:zit de splitsing van de 65 en 80 km op het einde van de tocht of in het begin ?
of in het midden?![]()
mvg
Ne stalse moosdabber
groeten van een krierecrosser