zefii
gunther.kint
Bresciani
seewie
QM
Glennsann
Kinnie (99%zeker)
vul aan...
kortrijk??
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- gunther.kint
- Mountainbiker
Post by gunther.kint »
Kheb het gevonden, tis deze coördinaat in google maps: 50.808416,3.205841QM wrote:Denk het dat het datte is, zijn er daar nog een aantal naast de Leie richting Menen maar Bresciani gaat dat wel allemaal kennenGlennsann wrote:Zou dit het gedeelte zijn aan den tunnel van de vliegpleine, die in den tocht van Gullegem zat enkele weekends terug?gunther.kint wrote: En opt forum heeft hier ook nog iets gestaan van een mountainbike parcourtje in een bos nabij de industriezone in Wevelgem, iemand die daarvan iets weet?
Da's bij de Leie, pak die ook meestal mee. Net daarboven tegenover Vanomobil en Texas heb je ook wat speelbosgunther.kint wrote:Kheb het gevonden, tis deze coördinaat in google maps: 50.808416,3.205841QM wrote:Denk het dat het datte is, zijn er daar nog een aantal naast de Leie richting Menen maar Bresciani gaat dat wel allemaal kennenGlennsann wrote: Zou dit het gedeelte zijn aan den tunnel van de vliegpleine, die in den tocht van Gullegem zat enkele weekends terug?
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Yep,
Ik ken dat stuk ook, plezant,
maar 't ligt aan de overkant van de Leie en wij zullen niet langs die zijde geraken, behalve als we nogal veel ommetoer langs boane doen.
Maar ik hou er toch wel een mooi parcours aan over hoor, zelfs zonder dat stukje.
Sommige stukken langs de Leie zullen wat langer zijn,
om te geraken waar we willen, maar 't is beter zo off-road,
dan langs de boane nje...
Ik ga eigenlijk zoveel mogelijk off-road proberen voorschotelen, als verbindingstuk en op weg naar de speeltijd op de FUN-stukjes.
't Is een toerke die ik graag rij als training wanneer ik thuis moet spelen, met wat luswerk om de mooie stukken mee te nemen die hier in onze streek beschikbaar zijn.
Later wil ik graag eens de andere kant van Kortrijk gaan verkennnen onder iemand van jullie z'n begeleiding. Want ik ken ik wel Bellegembos (zal nu niet in onze rit zitten) enzo, maar verder richting de Kluis kan ik niet zoveel meer uitstippelen.
Ik ken dat stuk ook, plezant,
maar 't ligt aan de overkant van de Leie en wij zullen niet langs die zijde geraken, behalve als we nogal veel ommetoer langs boane doen.
Maar ik hou er toch wel een mooi parcours aan over hoor, zelfs zonder dat stukje.
Sommige stukken langs de Leie zullen wat langer zijn,
om te geraken waar we willen, maar 't is beter zo off-road,
dan langs de boane nje...
Ik ga eigenlijk zoveel mogelijk off-road proberen voorschotelen, als verbindingstuk en op weg naar de speeltijd op de FUN-stukjes.
't Is een toerke die ik graag rij als training wanneer ik thuis moet spelen, met wat luswerk om de mooie stukken mee te nemen die hier in onze streek beschikbaar zijn.
Later wil ik graag eens de andere kant van Kortrijk gaan verkennnen onder iemand van jullie z'n begeleiding. Want ik ken ik wel Bellegembos (zal nu niet in onze rit zitten) enzo, maar verder richting de Kluis kan ik niet zoveel meer uitstippelen.
- gunther.kint
- Mountainbiker
Post by gunther.kint »
Inderdaad, mijn fiets mag niet vuil worden van mijn mamazefii wrote:gaan we offroad? da durve kik nie wii