eens de reload button indrukken zodat je webpagina opnieuw wordt ingeladen en het is opgelosts-works rider 336 wrote:Ja, maar van 2010 !
http://www.lcmt.be/resultaten/dag1/standalgemeen.pdf
LCMT 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
salman rudy
- Mountainbiker
Post by salman rudy »
Volgende editie loopt van 17 tot 20 mei 2012, aldus hun nieuwsbrief.
Ik weet niet wie die nieuwsbrief nog ontvangen heeft hier, maar de schrijver doet ook zijn beklag over een nieuwe meerdaagse die vanaf volgend jaar georganiseerd wordt. Beetje vreemd verhaal, persoonlijk kan ik de komst van een nieuw evenement alleen maar toejuichen, niet? Weet iemand wat er hier precies gaande is, en over welke meerdaagse het gaat?
W
Ik weet niet wie die nieuwsbrief nog ontvangen heeft hier, maar de schrijver doet ook zijn beklag over een nieuwe meerdaagse die vanaf volgend jaar georganiseerd wordt. Beetje vreemd verhaal, persoonlijk kan ik de komst van een nieuw evenement alleen maar toejuichen, niet? Weet iemand wat er hier precies gaande is, en over welke meerdaagse het gaat?
W
-
mr_headshok
- Mountainbiker
Post by mr_headshok »
Het gaat over de BeMC ofte Belgian Mountainbike challenge die plaatsvind tijdens het pinksterweekend van 26 t.e.m 28 mei. Check www.bemc.be voor meer info hierover.
-
janpietjoris
- Mountainbiker
Post by janpietjoris »
Dat er frustraties zijn snap ik, maar om dit zo openlijk te verkondigen getuigt van maar weinig professionalismeGertus wrote:Zo openlijk shotten is inderdaad raar...
Maar ik vind het nog extra strange dat ge uwe stalking en burenruzie opgeeft als persoonlijk probleem... in een nieuwsbrief!!
Voor mij allesinds een afknapper van formaat en dus geen LCMT
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom