En ik hoop ook dat er toch een beetje deftige route voorzien kan worden door iemand van de streek, maar daar zorgt Bresciani voor zeker?
kortrijk??
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- gunther.kint
- Mountainbiker
Post by gunther.kint »
Khoop enkel dat iedereen die hier aanwezig vertelt te zijn er ook échti is
En ik hoop ook dat er toch een beetje deftige route voorzien kan worden door iemand van de streek, maar daar zorgt Bresciani voor zeker?
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Hallo bikers van kortrijk en omstreken,gunther.kint wrote:Khoop enkel dat iedereen die hier aanwezig vertelt te zijn er ook échti is![]()
En ik hoop ook dat er toch een beetje deftige (vergeet niet in welke streek je zit hé, vergeet die klim van 400m over wortels, en rotsen aan 33% hellingsgraad en de afdaling erna maar, die kom je hier niet tegen) route voorzien kan worden door iemand van de streek, maar daar zorgt Bresciani voor zeker?
Ik wil gerust rondleiden, ken al wat mooie verbindingstukken om de gekende stukken uit de tochten in de buurt aan mekaar te rijden....
Don't shoot me if you think it was crappy...
(Ik rij niet zoveel meer in onze streken en zeker al geen tochten meer, vive les Terrils en de Henegouwse bossen
Nu we rijden in groep en als er iemand van jullie iets extra weet liggen, dan zorgen we er wel voor dat we dat meepikken hé.
Als jullie willen zien waar ik meestal ga rijden, moeten jullie hier eens kijken YOUTUBE
Ik heb wel een ander voorstel qua plaats om af te spreken.... 200m verder.
De parking van den Decathlon, aan de voorkant van de winkel. Je kan er veilig parkeren en uitstappen om je klaar te maken, zonder dat je langs straat hoeft te zoeken naar parking en er mischien moet voor betalen.
aanwezig:zefii wrote:kwil wel lijstje bijhouden, dat we achteraf niet met iemand te veel of te weinig waren omdat die 2min later was!! we wachten max 15min!
zefii
gunther.kint
Bresciani datum past mij eigenlijk moeilijk, maar ik doe m'n best
(vul aan)
PS 't is niet da'k wil moeilijk doen en ik heb er ook wel moeite mee da'k maar 2u à max. 2u30 kan rondbollen, maar ik moet om 11u30 op restaurant zijn voor m'n pa z'n verjaardag. En ik kan natuurlijk niet toekomen in modder en MTB-tenue...
Dus niet teveel te laat komen AUB.
Last edited by Bresciani on Wed 09 Nov 2011 00:29, edited 2 times in total.
- gunther.kint
- Mountainbiker
Post by gunther.kint »
Goede ideeën!
Dus Zondag 20 november om 8u15 op de parking van decathlon te Kortrijk dan :)
En opt forum heeft hier ook nog iets gestaan van een mountainbike parcourtje in een bos nabij de industriezone in Wevelgem, iemand die daarvan iets weet?
En wat tijdsduur betreft, we rijden deze keer een klein toertje en plannen volgende keer wat verder op voorhand?
Dus Zondag 20 november om 8u15 op de parking van decathlon te Kortrijk dan :)
En opt forum heeft hier ook nog iets gestaan van een mountainbike parcourtje in een bos nabij de industriezone in Wevelgem, iemand die daarvan iets weet?
En wat tijdsduur betreft, we rijden deze keer een klein toertje en plannen volgende keer wat verder op voorhand?
Denk het dat het datte is, zijn er daar nog een aantal naast de Leie richting Menen maar Bresciani gaat dat wel allemaal kennenGlennsann wrote:Zou dit het gedeelte zijn aan den tunnel van de vliegpleine, die in den tocht van Gullegem zat enkele weekends terug?gunther.kint wrote: En opt forum heeft hier ook nog iets gestaan van een mountainbike parcourtje in een bos nabij de industriezone in Wevelgem, iemand die daarvan iets weet?