goeie vraag, en is da dan terril 1 of 2 en dan weten we alles van de terrilsrollemol wrote:Zit diezelfde terril er eigenlijk in als toen met die TT aan die wedstrijd ?jacques-de-mtb'er wrote:Is het parcours op de 2de mijnterril echt héél moeilijk (hiermee bedoel ik: technischer als in die wedstrijd in Beringen?)
anders zal da niks voor mij worden
Vr 11/11/2011 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den tweede is die van de wedstrijd met een paar technische stukken, de eerste is gewoon rechtomhoog en terug naar beneden. Daar mogen we echt niet meer me doen. Op deze terril zijn we beprekt door de eigenaar, vandaar ook het gedoe met de armbandjes en mannen denk eraan, GEEN BANDJE GEEN TERRIL, sorry!Kraura wrote:goeie vraag, en is da dan terril 1 of 2 en dan weten we alles van de terrilsrollemol wrote:Zit diezelfde terril er eigenlijk in als toen met die TT aan die wedstrijd ?jacques-de-mtb'er wrote:Is het parcours op de 2de mijnterril echt héél moeilijk (hiermee bedoel ik: technischer als in die wedstrijd in Beringen?)
anders zal da niks voor mij worden
- thompson ryder
- Mountainbiker
Post by thompson ryder »
Bij deze een link naar de reacties van vorig jaar.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
- thompson ryder
- Mountainbiker
Post by thompson ryder »
hoi hoi beste bikers,
Voor degene die de 65 en 85 km komen doen.
De bookes met choco en gelei zullen ook weer aanwezig zijn op de 2de bevoorrading
En ze hebben me beloofd dat er dit jaar rijpe bananen zullen zijn.
Vorig jaar waren ze nog te groen om aan de apen te geven

Mvg
Ne Stalse Moosdabber
De bookes met choco en gelei zullen ook weer aanwezig zijn op de 2de bevoorrading
Vorig jaar waren ze nog te groen om aan de apen te geven
Mvg
Ne Stalse Moosdabber
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Wie te vroeg start, zal groene bananen mogen eten, de late starters de rijpethompson ryder wrote:hoi hoi beste bikers,
De bookes met choco en gelei zullen ook weer aanwezig zijn op de 2de bevoorrading![]()
![]()
![]()
Vorig jaar waren ze nog te groen om aan de apen te geven![]()
Mvg
Ne Stalse Moosdabber
Ik start altijd als laatst .....
Thompson ryder, waar zul je staan ???