een bel? waarom hebt ge die nodig?
met enkele Cree leds ziet iedereen je wel aankomen
Mtb verlichting
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Mijne magicshine is aangekomen..... bangelijk licht !!!
We zullen aanstaande donderdagavond Affligem is gaan verlichten se !!
HBP
We zullen aanstaande donderdagavond Affligem is gaan verlichten se !!
HBP
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Mijne magicshine(mj-872E) is ook gearriveerd......man man man zalig biken int donker nu zenne, in combi met led lenser op helm gewoon te gek !!!JB wrote:Nu heb ik er al veel gezien met licht op de bike voor deel te nemen aan nightride etc.., maar wat ik vorige week zag was toch wel buiten kijf.
Ne magicshine MJ-872E overklast alles en iedereen.
Met zijn 1600lumen gewoon niet te doen.
Onmiddelijk eentje besteld en ik verwacht de levering één van de dagen(lees=moest al geleverd zijn)
In combinatie met een led lenser(240 lumen) op de helm zien ze mij wel komen !!
grtz
HBP
http://www.mtbgigant.nl/pages/page.aspx ... l&aid=9874
Deze heb ik mij ook een paar weken geleden gekocht. Daar we elke week een avondrit maken.
Het voordeel is dat deze een breedstraler is, dit in kombinatie met een sigma power led op de helm, gewoon de max.
Die 2uur op 100% moet je wel met een flinke korrel zout nemen.
Ik doe ritten van +/- 3uur dit met de lamp op verschillende standen, bij 100% gaf ze al na 1uur rood aan. De hoogste stand heb ik alleen nodig als het er technisch aan toe gaat, of voor te stoefen!
Nog even dit, MTBgigant, vlotte levering, en goede garantie.![]()
Mijn eerste lamp was na 30 min dood, een mailtje gedaan en even een tel. daar ik dringend een andere nodig had. De volgende dag was deze al geleverd
grt.
HBP
-
de hin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 40 2009, scott purgatory (beachbike), bianchi c2c via nirone
ik ben al een tijdje aan het overwegen om een extra lamp aan te kopen, ik heb momenteel de sigma powerled op mn helm gemonteerd ,
zelf twijfel ik tussen : ( prijzen zijn op internet gevonden)
Sigma powerled evo pro --> 900 lumen 160€
Hope vision 4LED --> 960 lumen 335€
Hope vision 2LED--> 480 lumen 199€
maar nu ik dit allemaal lees twijfel ik nog harder,
kunnen jullie mij raad geven
alvast bedankt
zelf twijfel ik tussen : ( prijzen zijn op internet gevonden)
Sigma powerled evo pro --> 900 lumen 160€
Hope vision 4LED --> 960 lumen 335€
Hope vision 2LED--> 480 lumen 199€
maar nu ik dit allemaal lees twijfel ik nog harder,
kunnen jullie mij raad geven
alvast bedankt
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Zelfs voor 199€ bij den Duits, bangelijk lampkede hin wrote: Hope vision 4LED --> 960 lumen 335€
http://www.bike-components.de/products/ ... sung-.html
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Die heeft wat weg van de MagicShine MJ-816 die ik sinds kort hebRigolleM wrote: Ondertussen deze al eens bekeken?
Heb vandaag mijn T6 gaan afhalen in het postkantoor die ik op 17 okt besteld heb, dus even geduld.Kristof Huyck wrote:Awel, ik heb toevallig zo'n T6 besteld 3 weken geleden, maar het is nog niet geleverd... ben eens benieuwd want ik lees dat het durft te gebeuren dat de lamp of batterij bij aankomst al kapot isRigolleM wrote:En € 35 voor een nieuw lampje (T6) incl. batterijIvo L wrote: Dat was mijn eerste gedacht ook, 100 euro en meer voor een batterij ??![]()
Die batterij van 70 euro is wel al voldoende trouwens, want die is al krachiger dan de standaard MS batterij.
Geen normaal lichtje, morgenvroeg om 05hr30 de binnenwegen rond Veurne eens onveilig maken!