Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Beiren wrote:Voor mij ook geen veld dit weekend, want de wonde mag niet verstopt geraken met vuil. Daarom waarschijnlijk morgen met de koersfiets eventjes rondje doen. Maar kmoet al terug thuis fris en gewassen zijn tegen 11u. Dus ver zalt nie worden.
Ik hoop er de 19e bij te zijn in baasrode, maar das niet zeker als ik juist oip die moment vader zou worden.

Beiren
tja ik ben gisteren gaan rijden ze te kastel, ik ben thuis om 9u vertrokken en ik was om 11.20u terug thuis en ik heb de 45 gedaan ,dus ik had er 50binnen met een gemid.van 21.7 :wink: ik reed wel alleen en dan rij ik tja mijn eigen snelheid :wink:en iemand den donderdagavond en de vrijdagmorgen te eksaarde :bounce: komaan he wie he, ik sta scherp peis ik :lol: das een grapke ze, het was juistgenoeg voor mij ze de zondag
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

De zondag zou ik - indien het relatief droog blijft - naar Huizingen gaan rijden, moesten er nog kandidaten zijn, laat maar weten he

http://www.wcupclassicmtb.be/site/
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

blade wrote:
Beiren wrote:Voor mij ook geen veld dit weekend, want de wonde mag niet verstopt geraken met vuil. Daarom waarschijnlijk morgen met de koersfiets eventjes rondje doen. Maar kmoet al terug thuis fris en gewassen zijn tegen 11u. Dus ver zalt nie worden.
Ik hoop er de 19e bij te zijn in baasrode, maar das niet zeker als ik juist oip die moment vader zou worden.

Beiren
tja ik ben gisteren gaan rijden ze te kastel, ik ben thuis om 9u vertrokken en ik was om 11.20u terug thuis en ik heb de 45 gedaan ,dus ik had er 50binnen met een gemid.van 21.7 :wink: ik reed wel alleen en dan rij ik tja mijn eigen snelheid :wink:en iemand den donderdagavond en de vrijdagmorgen te eksaarde :bounce: komaan he wie he, ik sta scherp peis ik :lol: das een grapke ze, het was juistgenoeg voor mij ze de zondag
Vermits dat ik 't weekend niet kan, zie ik donderdagavond zitten om mee te gaan :drunk:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Kristof Huyck wrote:De zondag zou ik - indien het relatief droog blijft - naar Huizingen gaan rijden, moesten er nog kandidaten zijn, laat maar weten he

Ik wil volgende week toch nog een beetje vooruit geraken daar in de panne, dus tijd voor nog een deftig ritje. Ik ga mee. Ik pas voor donderdag omdat ik geen lichtekes heb, maar als we in de toekomst meer avondrittekes meepakken, zal ik me zo eens verstraler aanschaffen.

grtz
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

el stevo wrote:
Kristof Huyck wrote:De zondag zou ik - indien het relatief droog blijft - naar Huizingen gaan rijden, moesten er nog kandidaten zijn, laat maar weten he

Ik wil volgende week toch nog een beetje vooruit geraken daar in de panne, dus tijd voor nog een deftig ritje. Ik ga mee. Ik pas voor donderdag omdat ik geen lichtekes heb, maar als we in de toekomst meer avondrittekes meepakken, zal ik me zo eens verstraler aanschaffen.

grtz
Ik ga normaal ook mee zondag,ik houd het wel bij de 55km is deze tijd
van 't jaar mij meer dan genoeg.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

el stevo wrote:

grtz
tja bij van eyck voor 6euro ze, ik weet het zijn geen verstralers ze :wink: en de zondag iemand naar sombeke(elversele)voor de 50km he
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

el stevo wrote: Ik wil volgende week toch nog een beetje vooruit geraken daar in de panne, dus tijd voor nog een deftig ritje. Ik ga mee. Ik pas voor donderdag omdat ik geen lichtekes heb, maar als we in de toekomst meer avondrittekes meepakken, zal ik me zo eens verstraler aanschaffen.

grtz
Ge moogt anders mijn lichtje gebruiken donderdag :wink:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Kristof Huyck wrote:
el stevo wrote: Ik wil volgende week toch nog een beetje vooruit geraken daar in de panne, dus tijd voor nog een deftig ritje. Ik ga mee. Ik pas voor donderdag omdat ik geen lichtekes heb, maar als we in de toekomst meer avondrittekes meepakken, zal ik me zo eens verstraler aanschaffen.

grtz
Ge moogt anders mijn lichtje gebruiken donderdag :wink:
wablieft lichtje???verstralers zeker :wink: amai , dat zijn lichten ze, ik zag niks voor mij nie meer ze, alleen mijne eigen schaduw ze :lol:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

euh... de plannen veranderen snel. Zondag is het cyclocross in hamme zogge en ga ik het dichterbij zoeken dat ik tegen de middag zeker thuis ben. Ook de donderdag is alweer bezet, dus de verstraler is niet nodig, toch bedankt Kristof.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

allee zo te zien niemand voor morgen dan :cry: geen probleem dan he, ik ga dan de vrijdagmorgen rijden he :wink: en de zondag zeker ook ze ,maar wel te sombeke,
Post Reply