Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste,
Voor mij staat alles open. Maar ik zou eerder te vinden zijn om voorstellen onmiddelijk te noteren. Een rustige plaats opzoeken en alles aldaar bespreken. Ik hoop dat geintresseerden vrij hebben en enige voorstellen kunnen naar voor brengen welke men bedacht. Na deze start kan men zoveel gaan biken of men wil. Het papieren werk moet nu wel een voorrang krijgen. Als ik meewerk verkies ik iets wat haalbaar is hoe ver de grenzen ook liggen. Ik weet zeker dat na een oprichting de club moet groeien, dat besef ik best. Ik hoop juist maar dat we niet falen na korte periodes.
Concreet zoeken we dus een naam, afspraken voor gezamelijkke bike dagen en uren, afspraken voor TT te biken, animatie binnen de club, sponsers.
Maar dit is maar een eenzijdig gedacht, Ik wil andere ook aanhoren en rekening houden met wat zij wensen in te brengen. Rudy VdE.
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Volledig mee eens !
Misschien is het een idee om af te spreken tijdens de eerstvolgende TT ( Eeklo , Mariakerke , .... ) om enkele concrete zaken af te spreken met de geïnteresseerde personen , zodat het ijs al gebroken is.
Nadien zal de communicatie sowieso al veel vlotter verlopen.
Het is maar een idee....
Masterm^nd
Mountainbiker

Post by Masterm^nd »

gent is voor mij 15 km dus ik wil gerust ook meedoen ( als ik men nieuw mbk heb :p )
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Ho met deze welke je nu op het ogenblik gaat biken kan het ook best. Ik ben niet zo gesteld op blinkende troep. Je moet zelfs spaarzaam zijn met je grief. Ja op stal moet je je fortuin ook niet laten staan, maar voor traininggen enz kom seg. Alvast ben je welkom met eender welk model. Zaterdag 30 okt. zal er zeker vlug zijn. Deze week ga ik eens naar de Rotonde voor het kijken naar de openingsuren. Als iedereen wie denkt af te komen het maar gemakklijk zou vinden. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Ik ben dus een kijkje gaan nemen naar dat cafe.
Info vindt je op www.derotonde.com
In samenspraak met David plannen we aldaar een vergadering welke zou starten om 15.00u zaterdag 30 okt.
Wie wenst te komen naar deze info, oprichten van een mountainbikersclub, thats the place to be.
Alle geintreseerden zijn welkom en we bespreken daar alvast enkele voorstellen.
Cafe de rotonde, Korterijksesteenweg nr2, 9000Gent.

Ik wil zeker David bedanken waarop hij dit heeft bedacht. Zonder David ging niemand durven iets dergelijks lanceren.
Beste bikers en geintresseerden hierbij wil ik jullie uitnodigen. auwera 7 en beethoven. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste bikers,
Op zaterdag 30 okt om 15.00u plannen we een vergadering om enkele voorstellen te bespreken bij het oprichten van een mountainbikersclub. Iedere biker uit de streek wie wenst een voorstel te doen of onze gedachten steunt is zeker welkom. Ik hoop een stevige aanpak te mogen verzekeren. Graag vooraf een seintje auwera7in samen werking met beethoven.
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

ja, voor mij is da dus allemaal goed, ik kom naar de vergadering, ma weet wel nie of ik echt veel tijd ga hebben om aan de club te werken ma doe mijn best e :wink: hopelijk tot 30 oktober dan
white chocolate
Mountainbiker

Post by white chocolate »

Ik ben wel geintresseerd, maar kan niet komen deze dag. Laat nadien maar horen wat jullie beslist hebben.
Ik heb wel enkele opmerkingen. Ik zou zeker niet direct over gaan tot het oprichten van een vzw of dergelijke. Ik denk dat het beter is om eerst eens te kijken om 2x per week samen te rijden (1 dag in de week en 1 in het weekend). Blijkt na enkele maanden dat er steeds veel mountainbikers hier aanwezig zullen zijn, kan je eventueel beginnen denken aan het oprichten van een club. Zo ben je zeker dat er genoeg geintresseerde zijn, en ken je elkaar al een beetje.
Ikzelf wil gerust afspreken op zondag 7 november om een toertocht of gewoon een andere tocht te rijden met mensen uit Gent en omstreken.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste, Ik ga je voorstel opnemen en bespreken op de alg. vergadering.
Ik begrijp zeker je afwezigheid. Rudy VdE.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

zoals het nu zit zal ik aanwezig zijn op kick-off vergadering. Er zou al iets ergs moeten gebeuren om niet aanwezig te zijn.

tot dan he :bounce:
Post Reply