Northwave Celsius 2010
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Stijn Van Kerckhoven
- Mountainbiker
Post by Stijn Van Kerckhoven »
Ik doe ook mijn arctics maat 45 weg. Ik heb ze te groot gekocht en pas ontdekt na 1 fietstocht van 50km in droog weer. Ze zijn dus nog nieuw, heb ze 2 november gekocht. (zoekertje staat ook bij te koop: accessoires hier op het forum). voor meer info kan je altijd een PB sturen.
- Mistersvekke
- Mountainbiker
-
Stijn Van Kerckhoven
- Mountainbiker
Ik heb northwave arctic celsius- schoenen. Het probleem bij mij is dat als ik zonder overschoenen rijd het water gewoon in de schoenen staat en met overschoenen zijn mijn kousen ook nog super nat. En dit is dan al mijn tweede paar (eerste paar ook vervangen door gebrek aan waterdichtheid). Hebben er nog mensen deze ervaringen? Zo ja zijn er oplossingen?
- tigrolino
- Mountainbiker
Kan volgens mij niet tenzij je met de voet echt ondercwater gat staan ! Is dit bij het gewoon door de plassen rijden ?Stijn Van Kerckhoven wrote:Ik heb northwave arctic celsius- schoenen. Het probleem bij mij is dat als ik zonder overschoenen rijd het water gewoon in de schoenen staat en met overschoenen zijn mijn kousen ook nog super nat. En dit is dan al mijn tweede paar (eerste paar ook vervangen door gebrek aan waterdichtheid). Hebben er nog mensen deze ervaringen? Zo ja zijn er oplossingen?
-
Stijn Van Kerckhoven
- Mountainbiker
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Water komt natuurlijk tussen fietsbroek en schoenen naar binnen dat kan je moeilijk verhinderen zeker als je smalle onderbenen hebt ,ik zou wel de kousen veranderen in Sealskinz dan zijn je voeten niet kletsnat,'k doe het ook soms zo.http://www.sealskinz.com/index.php?main ... Path=23_27
Met die iets dikkere kousen sluit de schoen vanboven ook beter af en kan het water moeilijker naar binnen.
Met die iets dikkere kousen sluit de schoen vanboven ook beter af en kan het water moeilijker naar binnen.
-
Stijn Van Kerckhoven
- Mountainbiker
daar komt het niet door, ik heb namelijk al mijn overschoenen aangedaan over de northwave schoenen (en die sluiten zeer goed aan aan mijn benen dus minimaal water langs daar binnen) en dat hielp dus ook niet. kousen waren vooral vooraan aan de voet nat. Nu heb ik onder de schoenplaatjes ducktape geplakt (= laatste plaats waar volgens mij water eventueel binnenkomt) maar wacht nu nog op slecht weer om dit te testen.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Idd, dan zou het wel eens langs daar binnen kunnen komen.
Heb dat vooral met de originele stikkers die bij Shimano schoenen zitten gehad,deze barsten makkelijk en heb daar nu ook duck-tape in gedaan.
Maar moet wel zeggen dat je gewone MTB sokken het makkelijker hebt of aanvoelt.
Heb dat vooral met de originele stikkers die bij Shimano schoenen zitten gehad,deze barsten makkelijk en heb daar nu ook duck-tape in gedaan.
Maar moet wel zeggen dat je gewone MTB sokken het makkelijker hebt of aanvoelt.