Zo 06/11/2011 Langemark :: 16de Bakeland VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
niki
Mountainbiker

Post by niki »

leuke tocht, jammer van de wind, maar alles was perfect bereidbaar
Ik had bij aankomst een tasje gevonden van scott met materiaal en gsm erin. Dit heb ik afgegeven aan de inschrijving hopelijk heeft de eigenaar het terug.
mvg
Niki
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Ook gepasseerd bij de ongelukkige Jose Luca met beenbreuk. Zo zie je maar dat het overal kan gebeuren, ook bij lage snelheid. Het was namelijk geen gevaarlijke plaats: gewoon bij het begin van een boerenslag in een draai naar rechts waar het onmogelijk is om snel te fietsen. Snelle genezing gewenst zodat hij snel weer op de fiets kan!

Heb José zien vallen voor mij.Op het eerste moment leek het vrij onschuldig...schoof met zijn voorwiel weg in de bocht en bleef steken met de top van z'n voet in de grond en zat dan nog eens vast in z'n klikpedaal en zo is het gebroken...ben er dan bijgebleven tot de ambulance daar was. Spoedig herstel José!!!

En wat de tocht betreft, het was een leuk toertje,maar er kon hier en daar wat meer uitgehaald worden met inderdaad het crossparcourtje van Houthulst o.a. En het lag er nog verrassand goed bij ook vergeleken met de dag voordien in Vlamertinge...
Post Reply