kawa wrote:En die van 60km? Die mogen daar maar één koekske pakken? Gaan jullie daar echt op toezien?StalseMoosDabber wrote: Die van de 80 km mogen ook extra proviand meenemen voor de rest van de rit.
7€ of 4€, mij maakt het niet uit, als de tocht in orde is gun ik het de club met plezier.
Maar dat het 7€ moet kosten lijkt mij wat overdreven, heb ook al ardennenTT's gedaan waar je meerdere bevoorradingen kreeg voor 4€.
Vrees er wel een beetje voor dat het niet meer zo'n mooie tocht gaat zijn als in het verleden...
100km met 3 mooi verspreide bevoorradingen, vooral die laatste bevoorrading (ergens rond de 75km?) vond ik een gezellige... enkel de lange afstandrijders bij elkaar..
Nu lijkt mij die tweede bevoorrading toch wat te vroeg te komen, en m'n zakken volstoppen voor onderweg zie ik mezelf nog niet doen.
We hebben nu éénmaal geen mensen om drie bevoorradingen te bemannen, maar we willen toch een lange rit aanbieden, daarom lijkt me extra proviand een goede suggestie.
Moest dit niet voldoende zijn, zullen we voor volgend jaar onze conclusies trekken, maar laten we hier niet op vooruit lopen...
PS We kunnen nog altijd vrijwilligers gebruiken