Vr 11/11/2011 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
StalseMoosDabber
Mountainbiker

Post by StalseMoosDabber »

kawa wrote:
StalseMoosDabber wrote: Die van de 80 km mogen ook extra proviand meenemen voor de rest van de rit.
En die van 60km? Die mogen daar maar één koekske pakken? Gaan jullie daar echt op toezien?

7€ of 4€, mij maakt het niet uit, als de tocht in orde is gun ik het de club met plezier.

Maar dat het 7€ moet kosten lijkt mij wat overdreven, heb ook al ardennenTT's gedaan waar je meerdere bevoorradingen kreeg voor 4€.

Vrees er wel een beetje voor dat het niet meer zo'n mooie tocht gaat zijn als in het verleden...

100km met 3 mooi verspreide bevoorradingen, vooral die laatste bevoorrading (ergens rond de 75km?) vond ik een gezellige... enkel de lange afstandrijders bij elkaar..

Nu lijkt mij die tweede bevoorrading toch wat te vroeg te komen, en m'n zakken volstoppen voor onderweg zie ik mezelf nog niet doen.

We hebben nu éénmaal geen mensen om drie bevoorradingen te bemannen, maar we willen toch een lange rit aanbieden, daarom lijkt me extra proviand een goede suggestie.
Moest dit niet voldoende zijn, zullen we voor volgend jaar onze conclusies trekken, maar laten we hier niet op vooruit lopen...
PS We kunnen nog altijd vrijwilligers gebruiken :-)
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Zullen we nu eens niet gaan stoppen over dat inschrijvingsgeld?
Die wat dat niet wil betalen , moet maar ne kortere afstand rijden.
Man , man , man [-o<
Kurt Dewelf
Mountainbiker

Post by Kurt Dewelf »

Ook aanwezig voor de 44km of 52km! Ligt er aan da voetbalveld een soort moskee? Als dat zo is heb ik deze vorig jaar ook gereden..
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

komende van E 313 waar ligt dan dit voetbalveld??
dannyvk
Mountainbiker

Post by dannyvk »

Mij maakt het niet uit dat het 7 € kost zo te zien is het een top tour en dan heb ik dat er zeker voor over ik kom voor de 80 km, kijk er naar uit om de twee terrils te beklimmen.
Nog even een vraag hoe is de ondergrond daar, dit om te kijken welke banden ik ga opleggen...

Ps: respect voor de organisatie het zijn allemaal vrijwilligers, we mogen blij zijn dat deze mensen er voor ons staan thx bij voorbaat.
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

De Pellenbikers komen zeker af.
We willen absoluut die terrils op :roll:

Is er veel parking voorzien?
Last edited by bulls68 on Mon 07 Nov 2011 22:22, edited 1 time in total.
pareke
Mountainbiker

Post by pareke »

Als het op een paar euro per week aankomt is mtb'en volgens mij niet de juiste hobby . Ik ben van plan om op renegades de 80 km te komen rijden, laat ons hopen dat het niet te veel regend .
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

@ StalseMoosDabber : zou je me je mailadres kunnen geven want connie ( fotografe ) heeft mij een mail gestuurd omtrent de beste plaats voor foto's te trekken .
Na hoeveel km komt de vossenberg?
Gelieve dit zo vlug mogelijk te doen.
sloeberke
Mountainbiker

Post by sloeberke »

mtb crossers komen ook af
13/11/2011 TT Tessenderlo even wa reclame maken :-D
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

junior72 wrote:@ StalseMoosDabber : zou je me je mailadres kunnen geven want connie ( fotografe ) heeft mij een mail gestuurd omtrent de beste plaats voor foto's te trekken .
Na hoeveel km komt de vossenberg?
Gelieve dit zo vlug mogelijk te doen.
Die zit ongeveer op het einde van de 45km, dus een paar km voor je aan de aankomst bent, zo kan Connie misschien ook op de parking nog wa mooie beelden schieten hé!
Post Reply