Za 05/11/2011 Astene-Deinze :: VTT Walter Godefroot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Foto's VTT
Bij mij stond die fotografe aan een brede modderstrook waar het echt moeilijk was om recht te blijven.tloperke wrote:daar heeft ze massaal veel foto's genomen en gepubliceerd!Leo 95 wrote:Stond je ook niet aan die modderstrook waar bijna iedereen bijna of helemaal viel, of was dat een andere fotograaf?katrien.avalon wrote: Neen, alles wat ik heb staat er op. Ik heb enkel de slechte foto's eruit gehaald, waar bewegingsonscherpte of zo bij was, maar dat waren er maar een tien-tal.
Daar vind ik geen foto's van terug.
Misschien maar best ook, want ik was daar fameus aan het dutsen
Dat zal ikke geweest zijn...tloperke wrote:Vrij leuk ritje en vooral veel volk. Goede organisatie (ieder gevaarlijk punt werd aangeduid), splitsingen en pijlen zeer duidelijk, bewaakte fietsstalling. Vooral de tracks in de Hospicebossen en passage aan het crossparcours in Gavere waren leuk (en lang). De" glijdende track" op het parcours was het minst doenbare stuk. Op het eind stond zelfs een dame met fototoestel in aanslag, wss in de hoop dat er weer iemand tegen de vlakte zou gaan....Er is de afgelopen dagen (nachten?) blijkbaar toch behoorlijk wat regen gevallen, af en toe stond er een grote plas op het traject. De summerbike mag in winterrust gaan.
Ja, ik hoopte stiekem dat er nog waren die er eens gingen bij gaan liggen, zonder dat iemand zich pijn doet uiteraard.
Het was daar niet te doen, precies bruine zeep.
Maar wel eens leuk om iedereen bezig te zien.
Mijn banden hadden daar geen goed profiel voor, dus ik ben daar lekker te voet gegaan, ook dat was al moeilijk...
Het was een toffe dag en alles was meer dan in orde!
Veel leuke sfeerbeeldjes!
Bij deze een uitnodiging om mijn sfeerbeeldjes te komen bekijken;
https://picasaweb.google.com/1052279472 ... dag5112011
Groetjes en nog veel fietsplezier!
Marie-Christine
Bedankt Marietsje.marie 66 wrote:Dat zal ikke geweest zijn...tloperke wrote:Vrij leuk ritje en vooral veel volk. Goede organisatie (ieder gevaarlijk punt werd aangeduid), splitsingen en pijlen zeer duidelijk, bewaakte fietsstalling. Vooral de tracks in de Hospicebossen en passage aan het crossparcours in Gavere waren leuk (en lang). De" glijdende track" op het parcours was het minst doenbare stuk. Op het eind stond zelfs een dame met fototoestel in aanslag, wss in de hoop dat er weer iemand tegen de vlakte zou gaan....Er is de afgelopen dagen (nachten?) blijkbaar toch behoorlijk wat regen gevallen, af en toe stond er een grote plas op het traject. De summerbike mag in winterrust gaan.
![]()
Ja, ik hoopte stiekem dat er nog waren die er eens gingen bij gaan liggen, zonder dat iemand zich pijn doet uiteraard.![]()
Het was daar niet te doen, precies bruine zeep.![]()
Maar wel eens leuk om iedereen bezig te zien.
Mijn banden hadden daar geen goed profiel voor, dus ik ben daar lekker te voet gegaan, ook dat was al moeilijk...![]()
Het was een toffe dag en alles was meer dan in orde!
Veel leuke sfeerbeeldjes!
Bij deze een uitnodiging om mijn sfeerbeeldjes te komen bekijken;
https://picasaweb.google.com/1052279472 ... dag5112011
Groetjes en nog veel fietsplezier!
Marie-Christine
Mezelf eens uitgebreid gefotografeerd zien tijdens een slippertje... hilarisch...
-
katrien.avalon
- Mountainbiker
Post by katrien.avalon »
Inderdaad, waar ik stond is er zo goed als niemand gevallen, zal dus wel iemand anders geweest zijn.Leo 95 wrote:Bij mij stond die fotografe aan een brede modderstrook waar het echt moeilijk was om recht te blijven.tloperke wrote:daar heeft ze massaal veel foto's genomen en gepubliceerd!Leo 95 wrote: Stond je ook niet aan die modderstrook waar bijna iedereen bijna of helemaal viel, of was dat een andere fotograaf?
Misschien maar best ook, want ik was daar fameus aan het dutsen![]()
Dat lijkt alleszinds zo te zijn als je de drie voorgaande posts hierboven leest.katrien.avalon wrote:Inderdaad, waar ik stond is er zo goed als niemand gevallen, zal dus wel iemand anders geweest zijn.Leo 95 wrote:Bij mij stond die fotografe aan een brede modderstrook waar het echt moeilijk was om recht te blijven.tloperke wrote: daar heeft ze massaal veel foto's genomen en gepubliceerd!
Misschien maar best ook, want ik was daar fameus aan het dutsen![]()
zaterdag ook vanuit Olsene vertrokken met de bike richting Astene. Aangekomen rond 9u30 aan de Ceder en overal signaalgevers om me vlot bij de inschrijvingstafel te krijgen,
De zomerbandekes liggen nog steeds op de bike en slechts éénmaal geconfronteerd geweest met dit gebrekkig rubber in de blubber... tussen Gavere en Eke redelijk enthousiast over het stuur gegaan maar anders kon ik me de zomerbanden geen moment beklagen...want ik vond dat er nogal wat road in zat.
Qua uitpijling en medewerkers zeer goede organisatie denk ik zo maar voor de tocht zelf mag het gerust iets meer vtt zijn
Terug thuis gekomen na 78 km en dat deed ne keer deugd.[/quote]
De zomerbandekes liggen nog steeds op de bike en slechts éénmaal geconfronteerd geweest met dit gebrekkig rubber in de blubber... tussen Gavere en Eke redelijk enthousiast over het stuur gegaan maar anders kon ik me de zomerbanden geen moment beklagen...want ik vond dat er nogal wat road in zat.
Qua uitpijling en medewerkers zeer goede organisatie denk ik zo maar voor de tocht zelf mag het gerust iets meer vtt zijn
Terug thuis gekomen na 78 km en dat deed ne keer deugd.[/quote]
Ik heb mezelf 2 maal gespot...katrien.avalon wrote:Hier alvast de foto's van de tocht van vandaag!
https://picasaweb.google.com/111034462512282700021
Bedankt Katrien!