De laatste twee jaar zo om en bij de 1200 man waarvan er een 100 tal de grote afstand reden. (toen nog 100km)Jeenyus wrote:Next one up. Ben eens benieuwd, nog nooit een TT van 80 km gereden.
Hoe zit het met het volk andere jaren? Druk?
Vr 11/11/2011 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
Post by StalseMoosDabber »
Ja, omwille van de twee bevooradingenKraura wrote:Kost de 65km ook 7 euro?
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
Post by StalseMoosDabber »
Als je weet wat een werk erin gestoken wordt door de weinige vrijwilligers die we hebben, denk ik dat 7 euro toch echt niet veel is voor 3 tot 5 uren rijplezier met twee uitgebreide beooradingen.dg-trek wrote:bij de info van de organisatie staat niets over een meerprijs van 7 €
alleen op dit forum
max 4€
zou ook een beetje veel zijn voor MAAR 2 bevoorradingen op de 80 km
Die van de 80 km mogen ook extra proviand meenemen voor de rest van de rit.
En die van 60km? Die mogen daar maar één koekske pakken? Gaan jullie daar echt op toezien?StalseMoosDabber wrote: Die van de 80 km mogen ook extra proviand meenemen voor de rest van de rit.
7€ of 4€, mij maakt het niet uit, als de tocht in orde is gun ik het de club met plezier.
Maar dat het 7€ moet kosten lijkt mij wat overdreven, heb ook al ardennenTT's gedaan waar je meerdere bevoorradingen kreeg voor 4€.
Vrees er wel een beetje voor dat het niet meer zo'n mooie tocht gaat zijn als in het verleden...
100km met 3 mooi verspreide bevoorradingen, vooral die laatste bevoorrading (ergens rond de 75km?) vond ik een gezellige... enkel de lange afstandrijders bij elkaar..
Nu lijkt mij die tweede bevoorrading toch wat te vroeg te komen, en m'n zakken volstoppen voor onderweg zie ik mezelf nog niet doen.