Bedankt Weerde !!! Top afspuitstand. Tot de 4de in weerde.Weit wrote:Mountain JOhler:
Zelf vind ik dat heel wat TT organisatoren aan de afspuitstand van vandaag een voorbeeld kunnen nemen.
10 tuinslangen met heel wat druk en geen enkele hoge drukreiniger.
Op deze manier gaat het goed vooruit.
Een tip voor de organisatoren: verhuur jullie zelf gemaakt verdeelpunt zodat we elk weekend in Vlaams Brabant kunnen genieten van zo'n service.
Hallo, als ge die spuitinstallatie nog eens wenst te gebruiken ... moet je gaan biken in de 'Hel van Weit' op 04 december te Weerde.
Wij geven onze zelfgemaakte installatie gratis ten voordele voor de 11-11-11 actie te Kampenhout. http://www.mtbweerde.be/
Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
afspuitstand
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Jammer Igo4it, je foto's zullen wel denderend zijn maar ik krijg ze niet te zien.
Ik vond deze TT ook best OK. Ik had 5 km minder op de teller dan was aangegeven. Afpijling was prima op één stukje na. Op de 60, vlak na een militair domein (?) reed quasi iedereen recht door waar je naar rechts moest om daarna terug op het gevolgde paadje uit te komen. Die twee (!) pijlen hingen daar echt niet goed. Voor de rest: 100 % genoten. Alleen, tot jolijt van mijn medebikers, ben ik weer moeten afstappen op de 11° helling in Bertembos. En toch, het zal me ooit lukken.
Ik vond deze TT ook best OK. Ik had 5 km minder op de teller dan was aangegeven. Afpijling was prima op één stukje na. Op de 60, vlak na een militair domein (?) reed quasi iedereen recht door waar je naar rechts moest om daarna terug op het gevolgde paadje uit te komen. Die twee (!) pijlen hingen daar echt niet goed. Voor de rest: 100 % genoten. Alleen, tot jolijt van mijn medebikers, ben ik weer moeten afstappen op de 11° helling in Bertembos. En toch, het zal me ooit lukken.
Vanuit de verre Kempen naar Kampenhout. Verrassend kalm overal, zeker als achteraf blijkt dat er +1800man was. In Vlaams Brabant zijn't precies geen vroege vogels
. En hard rijden gelijk bij ons precies ook ni, amper voorbij gestoken, lekker genieten dus!
net geen 500hm op de 57km, kan dat?
Afspuitstand was idd dik in orde, bevoorrading ook. Parcours net voor eerste bevoorrading tot aan tweede bevoorrading ook. Daarvoor en op't einde vond ik het niks bijzonders. Maar dat tweede deel maakte echt alles goed!
Welke bloso's hebben we in tweede stuk allemaal gedaan? Kortenberg / ... / ...?
net geen 500hm op de 57km, kan dat?
Afspuitstand was idd dik in orde, bevoorrading ook. Parcours net voor eerste bevoorrading tot aan tweede bevoorrading ook. Daarvoor en op't einde vond ik het niks bijzonders. Maar dat tweede deel maakte echt alles goed!
Welke bloso's hebben we in tweede stuk allemaal gedaan? Kortenberg / ... / ...?
Bedankt allemaal !!
Allereerst een dikke proficiat aan alle deelnemers, sterke prestatie. Deze keer een editie met minder modder maar dat mag ook eens.
Bedankt ook voor de input. Ervaring deskundige geven de beste en meest opbouwende kritiek. Zo kunnen we elk jaar beter doen. Oa twee rijen maken bij de bevoorraing, meer tombola kaartjes, enz
Tot volgend jaar !!
Bedankt ook voor de input. Ervaring deskundige geven de beste en meest opbouwende kritiek. Zo kunnen we elk jaar beter doen. Oa twee rijen maken bij de bevoorraing, meer tombola kaartjes, enz
Tot volgend jaar !!
+1bdc wrote:Leuke tocht, goed afgepijld, splitsingen zeer duidelijk aangegeven. Er was veel volk, maar op 't parcours daar geen last van gehad.
De wat saaie asfaltterugtocht nemen we er graag bij, anders zouden we de leuke stukken in Bertem, Everberg en Kortenberg niet voorgeschoteld gekregen hebben!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Re: Foto link
Post by ikke met de fiets »
Ikke natuurlijk weer nergens te bespeuren ... waarschijnlijk te rap geweestIgo4it wrote:Indien er nog iemand wil nagenieten, vinden jullie heel wat foto's hier: http://picasaweb.google.com/igo4444it/M ... directlink.
Het was een leuke tocht; goede bewegwijzering naar de parking, goede pijltjes onderweg, goede bevoorrading, heel goede afspuitstand.
Minpuntjes waren de enkelingen die zich beter vonden dan de rest en niet aanschuifden in de rij bij de bevoorrading, en de bewaakte fietsenstalling die niet echt bewaakt was.
Minpuntjes waren de enkelingen die zich beter vonden dan de rest en niet aanschuifden in de rij bij de bevoorrading, en de bewaakte fietsenstalling die niet echt bewaakt was.