Zo 06/11/2011 Pottes / Celles :: Dwars door de 2 bergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Ook hier alleen maar lovende woorden voor deze organisatie!
Stonden inderdaad rapper aan de Kluisberg dan ik verwacht had...
Alles heel goed berijdbaar op de lus van de 45 km. Mij op en rond de Kluis "gejeund gelijk een kind"
Zowel de klimmekes als de afdalingen waren heel leuk. Den Epic 29'er liet het zich allemaal welgevallen. Vooral de afdaling achter den Toren en die richting de spoorweg van Amougies waren er om te vlammen en hier een daar een jumpke te placeren
De bevoorrading had eerder iets weg van een uitgebreide apero of brunch, waarvoor dank!
De stukken daarna konden tellen qua tegenwind... Hier veel stervende zwanen opgeraapt die ons even ervoor voorbij gevlamd waren
Is er zeker eentje om te onthouden! Amougies was leuk om te starten, maar Pottes is zeker gezelliger en qua ligging ook perfect!
Je merkt dat de mensen van de Crazy Wheels heel gemotiveerd zijn om ons een aangename voormiddag te bezorgen, en het is hen gelukt!
MERCI
Stonden inderdaad rapper aan de Kluisberg dan ik verwacht had...
Alles heel goed berijdbaar op de lus van de 45 km. Mij op en rond de Kluis "gejeund gelijk een kind"
Zowel de klimmekes als de afdalingen waren heel leuk. Den Epic 29'er liet het zich allemaal welgevallen. Vooral de afdaling achter den Toren en die richting de spoorweg van Amougies waren er om te vlammen en hier een daar een jumpke te placeren
De bevoorrading had eerder iets weg van een uitgebreide apero of brunch, waarvoor dank!
De stukken daarna konden tellen qua tegenwind... Hier veel stervende zwanen opgeraapt die ons even ervoor voorbij gevlamd waren
Is er zeker eentje om te onthouden! Amougies was leuk om te starten, maar Pottes is zeker gezelliger en qua ligging ook perfect!
Je merkt dat de mensen van de Crazy Wheels heel gemotiveerd zijn om ons een aangename voormiddag te bezorgen, en het is hen gelukt!
MERCI
- henkieboy
- Mountainbiker
Filip is terug klaar om frankrijk onveilig te makenfiliep72 wrote:Het was inderdaad leuk, daar aan de Kluisberg. De inschrijving was goed aangeduid, een koffietje, vlotte inschrijving ondanks de grote opkomst.
Na een kilometer of 8 stonden we aan de voet van de Kluisberg, ...... na 22 km stonden we weer beneden![]()
. In zulke droge omstandigheden en met seingevers hier en daar kon het plezier niet op. De bevoorrading kwam niet voor zijn tijd maar het was er wel ééntje die kon tellen : sportdrank, fruit, koekjes, soep,... alles was er voorhanden. De laatste 10 km in open vlakte met wind op kop zorgden er wel voor dat mijn batterijen geleegd werden. Maar met een Leffe en een braadworst werden die na de rit alweer vlug aangevuld
.
Spijtig dat ik hier niet aanwezig kon zijn maar als het vrouwke moet werken heb ik jammergenoeg geen auto en met de fiets van Klerken is toch iets van het goede teveel
Wat er de laatste weken ongeloofelijk opvalt is het grote aantal deelnemers op bijna alle TT's (door het droge en warme weer mshn???? of zoveel nieuwe bikers
- Feysie
- Mountainbiker
Deze met clubgenoot afgehaspeld, beiden in ons Bianchi-groen kleurige truitjes. Misschien met iemand van jullie samen gefietst?
Tocht was op amper 15 km van bij ons, te dicht om met de auto te gaan.
Gelukkig was alles goed bereidbaar want we hadden er zoals verwacht 97 op de teller bij thuiskomst.
Dit is gewoon een prima organisatie. Aanrader!!!
Tocht was op amper 15 km van bij ons, te dicht om met de auto te gaan.
Gelukkig was alles goed bereidbaar want we hadden er zoals verwacht 97 op de teller bij thuiskomst.
Dit is gewoon een prima organisatie. Aanrader!!!
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Kan alleen al het goede van hiervoor bevestigen.
Schone tocht met beklimmingen van Kluis (schone en lange passage) en mont-St.Aubert afgewisseld met veel en dikwijls lange onverharde stroken daar tussen in.
Mede door de wind toch wel een lastig tochtje.
Bevoorading : nooit gezien (zelfs chips & nootjes)
Goede bepijling.
Tot volgend jaar.
@ Kluisken : schouder ? Gevallen ofzo ?
Schone tocht met beklimmingen van Kluis (schone en lange passage) en mont-St.Aubert afgewisseld met veel en dikwijls lange onverharde stroken daar tussen in.
Mede door de wind toch wel een lastig tochtje.
Bevoorading : nooit gezien (zelfs chips & nootjes)
Goede bepijling.
Tot volgend jaar.
@ Kluisken : schouder ? Gevallen ofzo ?
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Wordt dit permanent of enkel in 2011?black levi wrote:Ik zal morgen eens een mailke sturen naar ANB om antwoord hierop en laat dan wel iets horen.jodelaietie wrote:
Vandaag ook slecht nieuws vernomen , Kluisbos wordt verboden gebied tussen 1 november en 1 maart voor georganiseerde tochten wat een directe impakt zal hebben op een aantal TT en dit zonder overleg . Heb hier wel nog geen "officiële" bevestiging van gehoord.