zo lang er geen bord staat met een verbod op inhalen zal je hier niets aan kunnen doensn42 wrote:het was een mooie tocht maar er zijn er blijkbaar een paar gasten die nog altijd niet snappen dat dit een toertocht is en geen wedstrijd . Als je hen daarop een spreekt maken ze nog ruzie ook .
Zo 06/11/2011 Aarschot :: Wintertocht Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
Das gesproken, je moet er teggen kunnen dat er snellere bikers tussen zitten, en als zij op een beschaafde manier vragen om te passeren is het niet meer dan normaal dat je eventjes plaats maakt.Dub-Wrecker wrote:zo lang er geen bord staat met een verbod op inhalen zal je hier niets aan kunnen doensn42 wrote:het was een mooie tocht maar er zijn er blijkbaar een paar gasten die nog altijd niet snappen dat dit een toertocht is en geen wedstrijd . Als je hen daarop een spreekt maken ze nog ruzie ook .De onbeschreven regel is dat je links of rechts roept om te waarschuwen dat je gaat passeren. Hoe dikwijls dat ik dan toch nog in de kant ben geramd wegens een wannebe gendarm op twee wielen kan ik ook niet meer op een hand tellen... de poort sluiten das pas wedstrijd tactiek. Doch blijf ik stevig doortrappen en zelf rekening houden met IEDEREEN ( vooral kids en vrouwen krijgen hier extra aandacht) wat op het einde van de rit resulteert in een gemiddelde van 2 incidenten en 100 man die zich niet stoort...
Inhalen das één, de plaats en de manier das soms een ander verhaalBarre21 wrote:Das gesproken, je moet er teggen kunnen dat er snellere bikers tussen zitten, en als zij op een beschaafde manier vragen om te passeren is het niet meer dan normaal dat je eventjes plaats maakt.Dub-Wrecker wrote:zo lang er geen bord staat met een verbod op inhalen zal je hier niets aan kunnen doensn42 wrote:het was een mooie tocht maar er zijn er blijkbaar een paar gasten die nog altijd niet snappen dat dit een toertocht is en geen wedstrijd . Als je hen daarop een spreekt maken ze nog ruzie ook .De onbeschreven regel is dat je links of rechts roept om te waarschuwen dat je gaat passeren. Hoe dikwijls dat ik dan toch nog in de kant ben geramd wegens een wannebe gendarm op twee wielen kan ik ook niet meer op een hand tellen... de poort sluiten das pas wedstrijd tactiek. Doch blijf ik stevig doortrappen en zelf rekening houden met IEDEREEN ( vooral kids en vrouwen krijgen hier extra aandacht) wat op het einde van de rit resulteert in een gemiddelde van 2 incidenten en 100 man die zich niet stoort...
Last edited by Izirajder on Sun 06 Nov 2011 21:49, edited 4 times in total.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Ik onthoud vooral een leuk, druk parcours. Maar bovenal de babbel met Kevin Van Hoovels
Voor een vollediger verslag: http://www.trade-n-cycle.be/category/ritverslagen/
Voor een vollediger verslag: http://www.trade-n-cycle.be/category/ritverslagen/
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Ben pas om 9u30 vertrokken voor de 60, sorry 63. Vermits deze onmiddellijk scheidde van de andere afstanden zeer weinig last gehad van tragere deelnemers. Heerlijk soms technisch parcour. Enige nadeel van het latere vertrekuur enkel banaan op de eerste bv en wat droge koeken op de 2de (al kon je tot 11u00 inschrijven!) 
- kevx
- Mountainbiker
wa was me da! 1ste keer Aarschot en heb me de ziel uit men lijf moete rijden pfff
averbode en diest gehad en dacht mwa dees zal wel wa hetzelfde zijn.... NOT!
Heel mooie, technische tocht
MAAR....... geen bewaakte fietsenstalling? vind ik toch een van de prioriteiten op een tt tegenwoordig. Ik heb getwijfeld of ik zou inschrijven. Ik laat men bike normaal nooooooit alleen, vandaag 1 uitzondering gemaakt maar zal niet meer gebeuren. geen bewaking, geen inschrijving, men bike is me teveel waard hiervoor. Hopelijk volgende keer beter.
averbode en diest gehad en dacht mwa dees zal wel wa hetzelfde zijn.... NOT!
Heel mooie, technische tocht
MAAR....... geen bewaakte fietsenstalling? vind ik toch een van de prioriteiten op een tt tegenwoordig. Ik heb getwijfeld of ik zou inschrijven. Ik laat men bike normaal nooooooit alleen, vandaag 1 uitzondering gemaakt maar zal niet meer gebeuren. geen bewaking, geen inschrijving, men bike is me teveel waard hiervoor. Hopelijk volgende keer beter.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Ik leg mijn fiets (voor 5min.) vast met een kabelslotje van 15€ tijdens het inschrijven, werkt al jaren perfect. Bewaakte fietsstalling zijn ook niet altijd even veilig, heb al meermaals fietsen weten verdwijnen ondanks de "bewaking" . . .kevx wrote: geen bewaking, geen inschrijving, men bike is me teveel waard hiervoor. Hopelijk volgende keer beter.
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Hoi,
iemand de GPS-track van de 40 km en van de 60 km ?
Hartelijk dank,
KrrR,
iemand de GPS-track van de 40 km en van de 60 km ?
Hartelijk dank,
KrrR,