Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy77
Mountainbiker

Post by Speedy77 »

Iedereen nen DIKKE DIKKE mercie voor langs te komen. We hebben een RECORD aan deelnemers mogen verwelkomen op onze prachtige TT. De juiste cijfers heb ik nog niet dat is iets voor "Mister IMPANIS" om dit te verkondigen maar ik heb wel iets horen vliegen tussen de 1700 en 1800 vrouwelijke en mannelijke bikers. Dat er soms een beetje aanschuiven was aan de bevoorrading is iets waar wij ook niet veel aan kunnen verhelpen maar we hebben geprobeert om iedereen zo vlug mogelijk te bedienen wat ons denk ik ook redelijk goed gelukt is. Het is inderdaad spijtig dat de 2de bevoorrading zo snel was uitgeput onze exuces hiervoor maar dit was door de heel hoge opkomst die wij eigenlijk niet verwacht hadden. Dat de km's niet kloppen is om da ulle computer verkeerd is afgesteld haha. graptje he. Beter een paar km's te weinig zekers dan 10 teveel :wink: Zo ik zal nu maar stoppen of er komt volgend jaar geen kat meer opdagen als ik zo blijf preken (was beter pastoor geworden precies)

Dus allemaal tot volgend jaar voor de 6de editie 1000x merci voor ulle opkomst he
dirtymtbiker
Mountainbiker

Dik in orde

Post by dirtymtbiker »

60 gedaan

alles dik in orde, parcours, afpijling, bevoorrading, bikewash.
weinig last van opstoppingen én vriendelijke bikers die op hellingen snel opzij gingen als ze voet aan grond moesten zetten.

Als men fietsbewaking aankondigd, dan ook zien dat deze 's morgens ook bemand is !!!
'k had mijne "karna" in de wagen gelaten, aan vriendelijke biker gevraagd om even oppas te spelen voor mijnen bike.

Hopelijk volgende week goe weer voor tt in Humbeek
briezer
Mountainbiker

Post by briezer »

Vandaag ook afgezakt naar Kampenhout. Zelf de 40km gereden aangezien het meer dan een maand geleden was dat de mtb nog eens uit de garage kwam en ik niet goe wist in welke "forme" ik zat :oops:
Afgesproken met winno en zijn dame, maar niet lang samengebleven daar zij voor de 48km gingen. Achteraf bekeken toch wel een beetje spijt dak ni mee ben gegaan voor die afstand daar het al bij al nog redelijk goe ging #-o
De tocht zelf =D> (al was het binnenrijden mss iets te veel "verhard")
De bevoorrading =D> behalve de lange wachtrij (wat blijkbaar een jaarlijks wederkerend probleempje lijkt)
De afspuitstand leek top (van horen zeggen want ben zelf ni langs geweest :-D )
Algemene indruk, ik kom terug volgend jaar maar dan wel voor de 50 (of 60)km.

Een oproep aan alle medebikers: als er een rij staat aan te schuiven aan de bevoorrading gelieve dan het respect voor elkaar op te brengen en mee aan te schuiven. Sommige denken dat ze iets meer zijn dan een ander en wringen zich schaamteloos tussen de rij wachtende omdat ze "alleen maar een stukse fruit willen" en dit uiteraard tot ongenoegen van de brave burger waaronder ikzelf :lol:
wee
Mountainbiker

Post by wee »

Voervallei Vossem was ook aanwezig .... mooie rit . Tot de volgende keer ..
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

briezer wrote:Een oproep aan alle medebikers: als er een rij staat aan te schuiven aan de bevoorrading gelieve dan het respect voor elkaar op te brengen en mee aan te schuiven. Sommige denken dat ze iets meer zijn dan een ander en wringen zich schaamteloos tussen de rij wachtende omdat ze "alleen maar een stukse fruit willen" en dit uiteraard tot ongenoegen van de brave burger waaronder ikzelf :lol:
+1 :evil: Onbeschofte mensen zou ik zeggen. Ni alleen aan de bv, maar ook aan den toog. Dan maakt ge er een opmerking tegen en dan is't van 'ja, kmoet toch ni aanschuiven voor just e waterke?' Tsssssssss...

Voor de rest proper TT'ke. Tot volgend jaar se.

Grtz,

Jan
Speedy77
Mountainbiker

Post by Speedy77 »

Reaper wrote:
briezer wrote:Een oproep aan alle medebikers: als er een rij staat aan te schuiven aan de bevoorrading gelieve dan het respect voor elkaar op te brengen en mee aan te schuiven. Sommige denken dat ze iets meer zijn dan een ander en wringen zich schaamteloos tussen de rij wachtende omdat ze "alleen maar een stukse fruit willen" en dit uiteraard tot ongenoegen van de brave burger waaronder ikzelf :lol:
+1 :evil: Onbeschofte mensen zou ik zeggen. Ni alleen aan de bv, maar ook aan den toog. Dan maakt ge er een opmerking tegen en dan is't van 'ja, kmoet toch ni aanschuiven voor just e waterke?' Tsssssssss...

Voor de rest proper TT'ke. Tot volgend jaar se.

Grtz,

Jan
aanschuiven moet ge overal he al is het maar voor 1 zaak !!!!!!

Weet ge wat anders pist ge de volgende keer is in zijne zak als hij aan de wc staat te plassen en dan zegde " ale ik moet toch niet aanschuiven voor te pissen " :-D :-D :-D sorry was streker dan mezelf exuces gevraagd hiervoor
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Omdat we eens een keertje wat anders wilden dan de Kempische bossen, trokken we met 3 van WTC Power-Bikers uit Weelde naar Kampenhout, op zoek naar bergjes.

Na een autoritje van 90 km al rond 07u55 aan de sporthal aangekomen, en toen nog verrassend weinig volk aanwezig. De bewaakte fietsenparking was ook nog niet bewaakt.

Nog even op de kaart met de parcoursen gekeken, en de weinige bosgebieden in de omgeving vielen direct op (toch in vergelijking met wat wij in de Kempen verwend worden).

Wellicht ook daarom dat de eerste en de laatste 15 km van de tocht heelwat minder waren (maar dit zonder kritiek te geven op de organisatie, want ik weet dat het vaak moeilijk is om de vereiste toelatingen te krijgen (en meestal dan voor de mooiste (bos)weggetjes). De 15% "road" lijken me dan ook wel lichtjes onderschat. Maar de 25 km die er tussenin zaten, waren beslist de moeite (vooral dan door de hellingen die in dit stukje zaten), maar wegen echter niet (meer) op tegen een autorit van in totaal 180 km.

Om 08u05 vertrokken, en op sommige stukken van de 60km helemaal niemand te zien. Enkel op de delen (en dan vooral de hellingen) die ook door de andere afstanden werden aangedaan, was het wat drukker.

2 zeer goede bevoorradingen, en (inderdaad) een prima afspuitstand. En ook al hadden wij geen prijs, een gratis tombola met heelwat prijzen.
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Ik heb mij op de 60 km (56 km ) goed geamuseerd.
Ben om 10 u vertrokken en eigenlijk weinig volk tegengekomen.
De ondergrond lag er perfect bij zodat we alle hellingen deze keer (is al anders geweest) wel opgeraakt zijn.
Proficiat organisatie en tot de volgende
Haibikepower
Mountainbiker

Post by Haibikepower »

Aan alle deelnemende individu's, ploegen, teams etc..., nen hele dikke merci voor jullie deelname.
Het is telkens voor jullie dat we ons elk jaar opnieuw opladen om er het allerbeste van te maken.
We rekenen op jullie om er volgend jaar opnieuw te staan en zorgen WIJ om er opnieuw een prachtige TT van te maken.

Grtzz

HBP.
:bounce:
castillio
Mountainbiker

Post by castillio »

iemand toevallig een gps file van de 60 km? ik moest werken vandaag en dan kan ik deze in de week is narijden.
Zitten er prive stukken in dat ik moet mijden?
Post Reply