Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Inderdaad een mooie rit met schone bospassages . Steeds leuk als de hellingen aangegeven staan . Van het vele volk geen last gehad ,waren dan ook vroeg vertrokken .
Hier kom ik zeker nog is terug =D> =D>
Weit
Mountainbiker

Post by Weit »

Mountain JOhler:
Zelf vind ik dat heel wat TT organisatoren aan de afspuitstand van vandaag een voorbeeld kunnen nemen.

10 tuinslangen met heel wat druk en geen enkele hoge drukreiniger.

Op deze manier gaat het goed vooruit.

Een tip voor de organisatoren: verhuur jullie zelf gemaakt verdeelpunt zodat we elk weekend in Vlaams Brabant kunnen genieten van zo'n service.

Hallo, als ge die spuitinstallatie nog eens wenst te gebruiken ... moet je gaan biken in de 'Hel van Weit' op 04 december te Weerde.
Wij geven onze zelfgemaakte installatie gratis ten voordele voor de 11-11-11 actie te Kampenhout. http://www.mtbweerde.be/
Image
Stefano 45
Mountainbiker

a good ride in kampenhout

Post by Stefano 45 »

Gekozen voor de 60 K : laat vertrokken en dus weinig volk gezien - snelle opwarming tot in Kortenberg bos vanaf dan e paar pittige "kaskes" geklommen tot aan BV 2. - waren het er nu 10 of 11 ? Alle klimmekes op't parcours stonden aangeduid met gem. max % stijging en afstand: leuk! vanaf BV 2 vlak tot aan de sporthal vlak & 'n beetje beton - maw leuke rit in korte broek en mouw, ideaal weer om te knallen ! Dikke merci aan WTC Relst voor de goede organisatie, merci aan Kris L. die weet wel waarvoor !! Cee ya ! =D>
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

Bepijling =D>
Bevoorrading =D> een beetje lang aanschuiven, maar kan ook niet anders met zo'n massa volk.
Parcours was ok, een paar mooie hellingen, niet te zwaar door de droge ondergrond. Op' t laatste iets teveel asfalt.
Afspuitstand =D> goed werkend systeem, een voorbeeld voor alle TT-organisatoren.
Bewaakte parking was nog niet in werking voor de inschrijving :-? , wel ok na de rit.
Drankbonnen tip; misschien meerdere kooppunten in de zaal, was nogal lang aanschuiven. :wink:
Totale organisatie =D> =D>
Igo4it
Mountainbiker

Foto link

Post by Igo4it »

Indien er nog iemand wil nagenieten, vinden jullie heel wat foto's hier: http://picasaweb.google.com/igo4444it/M ... directlink.

Tot volgend jaar!!!
peter special
Mountainbiker

kampenhout

Post by peter special »

:-D was mooie toertocht zéér goed afgepijld met toffe bordjes met de steilheid van de klim erop bravo!! goede bevoorrading .kortom top toer !!
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

heel mooie tocht, in de 60km zaten toch enkele sublieme stukjes.

Wat ik me afvraag: als we in Sterrebeek 'aan de andere kant' van de E40 zaten, dan volgden we een tijdje blauwe bloso pijlen: bij welke vaste route horen deze?

Bevoorrading 2 was helaas wel quasi volledig leeggeplunderd als ik langskwam (enkel nog drank) en de pijltjes waren in het laatste gedeelte precies ook wat dunner opgehangen...
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Splenter wrote:Wat ik me afvraag: als we in Sterrebeek 'aan de andere kant' van de E40 zaten, dan volgden we een tijdje blauwe bloso pijlen: bij welke vaste route horen deze?...
Dat is Bloso Kortenberg.
dirtymtbiker
Mountainbiker

Post by dirtymtbiker »

Mountain JOhler wrote:
De 2e bevoorrading was wat minder voorzien dan de eerste, iets om rekening mee te houden vind ik zelf.
i]

Zelf vind ik dat heel wat TT organisatoren aan de afspuitstand van vandaag een voorbeeld kunnen nemen.
i]

Een tip voor de organisatoren: verhuur jullie zelf gemaakt verdeelpunt zodat we elk weekend in Vlaams Brabant kunnen genieten van zo'n service.
i]

Altijd een geleke of bar in rugzakske steken !
Kom volgende week eens naar Humbeek, dat is een afspuitstand(je) !!!
Men moet kunnen (mogen) rechtstreeks aansluiten op waternet !
Sparky
Mountainbiker

Post by Sparky »

schuppe wrote:toen ik al terug was (rond 10 u15) hadden ze al rond de 1500 inschrijvingen heb ik gehoord!
:-D pas om 10h40 kunnen vertrekken voor de 48k (eigenlijk 52k want die twee pipo's die ik blindelings volgde tussen Kortenberg en Steenokkerzeel waren op weg naar huis.Merkte ik pas toen 1 van de twee zijn oprit opreed #-o )
Voor mij was dit een van de rustigste TT 'ooit want ik heb hooguit een 8-tal mtb gezien die op hetzelfde parcours zaten. Maar dat maakte de hellingskes een stuk eenvoudiger. Nadeel van zo laat te vertrekken is wel dat er maar 1 bevoorrading meer staat, die op punt staat van te sluiten, en de tweede was al verdwenen. Ook de afspuitstand is al gesloten. Maar voor de rest : zalig !!! prachtige route :bounce: !!perfekt afgepijld !!! =D> =D> =D>
Post Reply