Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
stybar was aan het kijken naar zijn tubes omdat zijn mechaniekers hem de verkeerde hadden gegeven en sprong daarom achter zijn zadel. Hij maakte dat gebaar dan ook omdat het de verkeerde fiets was en niet omdat hij achter zijn zadel sprongEmperor of the Mud wrote:Waarom Nijs (toch zeker technisch de evenknie van Pauwels) wisselde, is me nu ook niet duidelijk: het parcours was nergens zompig geworden door dat klein beetje regen, alleen glad. Die 2 waren mekaar zeker waard bergop, het waren de enige 2 die bovenkwamen "zonder te ademen". Stybar heeft boven ook een paar keer gewisseld (leren opspringen jongen, en niet je mekaniekers viserenRigolleM wrote:Kadootje van Nijs zijn techniekers... de beste heeft niet gewonnendevil biker wrote:ja mannen kevin pauwels![]()
). Btw, mekanieker van Nijs kan volgens mij niks aan die platte tube doen, soms heb je gewoon pech.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
alexi wrote:+1S k u l l wrote:En van wie heeft hij het vandaag kado gekregenRigolleM wrote:Kadootje van Nijs zijn techniekers... de beste heeft niet gewonnen?
Maar er mag nu ook eens ne cross met modder komen (anders gaan ze het nog afleren)![]()
Laat het maar droog blijven.
De regenput vullen doe ik wel met stadswater.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ja pauwels was weeral de sterkste van de hoop en nys had een offday.
Begin toch wel te verlangen naar de modder crossen, dees is niet normaal, die snelheid dat ze halen.
Voor mij mogen de hemelsluizen eens open gaan maar dan liefst snachts
Begin toch wel te verlangen naar de modder crossen, dees is niet normaal, die snelheid dat ze halen.
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
Pauwels rulesdevil biker wrote:ja pauwels was weeral de sterkste van de hoop en nys had een offday.
en een gelukkige verjaardag (dorpsgenoot) moemoe Fien Boeckx
Last edited by zwolle on Sun 06 Nov 2011 21:05, edited 2 times in total.
zwolle wrote:Pauwels rulesdevil biker wrote:ja pauwels was weeral de sterkste van de hoop en nys had een offday.
en een gelukkige verjaardag (dorpsgenoot) moemoe Fien Boeckx
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Sven Nys heeft zijn baaldag in Ronse al verwerkt, zowel fysiek als mentaal. Het wondermiddel: een pakske frieten met stoofvlees en mayonaise.
Eens goed eten deze avond zodat ik weer over mijn krachten beschik. Dat twitterde Sven Nys zondagavond, een uur na zijn ontgoochelende cross in Ronse. En eens goed eten, dat doet een kannibaal blijkbaar niet in 't Hof van Cleve of in Oud Sluis, maar wel in de frituur. 'Alles erop en eraan', zegt Nys. 'Een groot pak friet, mayonaise, stoofvleessaus en een boulet. Gezond is dat niet, maar ik had het écht nodig. Mijn lichaam was volledig leeg en zoveel vetten en suikers zijn dan het best om de batterijen snel op te laden. Dan zit je direct weer vol. Als ik al die energie met pasta moest bijvullen, had ik een pak of zeven moeten eten.'
Vettige troost
Maar niet alleen fysiek, ook mentaal doet het gele goud wonderen. Daar waar Stijn Devolder zichzelf na een gewonnen Ronde van Vlaanderen trakteert in frituur Sellewie, zijn frieten voor Sven Nys vooral een vettige troost. 'Ik had nood aan iets hartigs, zowel fysiek als mentaal. Ik had heel hard gewerkt voor de voorbije crossen. Als er dan eentje zo zwaar tegenvalt, dan doet het goed om jezelf iets te gunnen wat je anders nooit doet. Je moet weten: het was al zes maanden geleden dat ik frieten at. Maar in het verleden bleek wel al dat die truc me helpt. In 2009 werd ik een week voor het WK ook van het kastje naar de muur gereden. Maar in Treviso stond ik wel op het podium.'
Eens goed eten deze avond zodat ik weer over mijn krachten beschik. Dat twitterde Sven Nys zondagavond, een uur na zijn ontgoochelende cross in Ronse. En eens goed eten, dat doet een kannibaal blijkbaar niet in 't Hof van Cleve of in Oud Sluis, maar wel in de frituur. 'Alles erop en eraan', zegt Nys. 'Een groot pak friet, mayonaise, stoofvleessaus en een boulet. Gezond is dat niet, maar ik had het écht nodig. Mijn lichaam was volledig leeg en zoveel vetten en suikers zijn dan het best om de batterijen snel op te laden. Dan zit je direct weer vol. Als ik al die energie met pasta moest bijvullen, had ik een pak of zeven moeten eten.'
Vettige troost
Maar niet alleen fysiek, ook mentaal doet het gele goud wonderen. Daar waar Stijn Devolder zichzelf na een gewonnen Ronde van Vlaanderen trakteert in frituur Sellewie, zijn frieten voor Sven Nys vooral een vettige troost. 'Ik had nood aan iets hartigs, zowel fysiek als mentaal. Ik had heel hard gewerkt voor de voorbije crossen. Als er dan eentje zo zwaar tegenvalt, dan doet het goed om jezelf iets te gunnen wat je anders nooit doet. Je moet weten: het was al zes maanden geleden dat ik frieten at. Maar in het verleden bleek wel al dat die truc me helpt. In 2009 werd ik een week voor het WK ook van het kastje naar de muur gereden. Maar in Treviso stond ik wel op het podium.'