Zo 06/11/2011 Aarschot :: Wintertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Ben vandaag ook de 60 km (was wel 64 op mijn garmin :)) komen rijden.
Super fijne tocht met mooie, pittige beklimmingen gevolgd door toffe afdalingen, 2 perfecte bevoorradingen (waarvan de eerste met pannekoeken), niet te veel asfalt en dus wel veel bos :), goede afpijling, ....

Heb me super geamuseerd en kom hier zeker nog terug!
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Stalen Worm wrote:Trok op niks, veel te veel bos, veel te veel bergop, en alsof da nog ni genoeg was: 63km ipv de beloofde 60, 3km te veel, en 600hm waren er ook al ni, da waren er gelukkig mor 577! pffffff! NOOIT MEER :roll: :roll:

En nu serieus: =D> =D> =D> =D>

Mijn garmin (705) gaf pertang 678 hoogtemeter aan voor de 64 km :)
Last edited by Speedy Pinegel on Sun 06 Nov 2011 17:22, edited 1 time in total.
MarMar
Mountainbiker

Post by MarMar »

Dit was mijn eerste TT en er zijn toch een paar foutjes gebeurd. Zeker niet te wijten aan de organisatie, maar wel aan mijn eigen. Heb blijkbaar 2 bordjes gemist voor splitsingen, met als gevolg dat ik voornamelijk de 60km toer heb gereden ipv de vooropgestelde 40km toer.

eindresultaat: 56km en 4 u op het fiestke gezeten.

Ik moet niet zeggen zeker dat ik vrij duuuud was op het einde. Zeker als je weet dat ik nog maar een dikke maand met de MTB rijd :-D

Maar is zeker voor herhaling vatbaar

Merciekes aan de Goorbikers voor de organisatie =D>
Lesley1980
Mountainbiker

Post by Lesley1980 »

Vandaag ook voor de 40 km gegaan, was mijn eerste TT in deze streek en moet zeggen; heb soms men oogjes wel opengetrokken.
Zeer mooie tocht maar merk toch dat ik op sommige stukken veeeel ervaring en durf te kort kom. Hoop dat dit nog zal beteren de komende maanden.
Dikke proficiat aan de organisatie.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

MarMar wrote:Dit was mijn eerste TT en er zijn toch een paar foutjes gebeurd. Zeker niet te wijten aan de organisatie, maar wel aan mijn eigen. Heb blijkbaar 2 bordjes gemist voor splitsingen, met als gevolg dat ik voornamelijk de 60km toer heb gereden ipv de vooropgestelde 40km toer.

eindresultaat: 56km en 4 u op het fiestke gezeten.

Ik moet niet zeggen zeker dat ik vrij duuuud was op het einde. Zeker als je weet dat ik nog maar een dikke maand met de MTB rijd :-D

Maar is zeker voor herhaling vatbaar

Merciekes aan de Goorbikers voor de organisatie =D>
Eerste TT en dan direct hier! Awel chapeau, nog veel bikeplezier!

En jongens: ff voor alle duidelijkheid, hoe meer km's en vooral hoe meer HM's, hoe beter he! T waar mo veu le lache ne!

De bepijling trouwens vond ik soms ook ''ondermaats'' vooral in het eerste stuk dikwijls moeten ''zoeken''
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Prachtige tocht, ik heb deze in de zomer ook gereden , vanwege de goede weersomstandigheden van de laatste weken was er van de ondergrond niet veel verschilte merken .
Klein minpuntje is een bewaakte fiets stalling.
Daar zijn dan ook weer extra vrijwilligers voor nodig, gelukkig heb ik altijd een mini slotje bij.
Ook vandaag heb ik weer bikers zonder helm gezien, [-X
Als je zo iemand achterna gaat in een afdaling heb je al het gedacht hoe fout het kan gaan , zeker bij deze tocht waar soms laaghangende takken je helm raken .
Volgend Jaar zeker terug van de partij , deze tocht is al een"KLASIEKER"
mol
Mountainbiker

Post by mol »

geweldige rit =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

héééél véééél singletrack,was wel soms moeilijk om voorbij te steken :roll: 2keer op men bek op een beklimming met wortels en veel los zand #-o :lol:

maar echt superknappe tocht gedaan,kwam zelf uit op 67km,denk dat ik men computertje eens moet nakijken dan :lol:

aqaurius op de bevoorrading....super!!

volgend jaar zeker er terug bij =D>
Mistersvekke
Mountainbiker

Post by Mistersvekke »

Zalig tochtje, ik had 618Hm's op den toer van 60(65) op mijnen Dakota.

Parcour lag der goe bij alleen toch een paar hellingskes ni tot boven kunnen oprijden.
Over de bepeilig, die was naar mijn mening wel goe alleen zijn de grotere gele bordjes van de VWB natuurlijk iets beter zichtbaar, maar we zijn der geraakt zonder verkeerd te rijden.

De Aquarius op de bevorading vonk wel goe tov sommige anders TT's met sportdrank die teveel aangelengd is met water en dan volledig smakeloos zijn.

Volgende keer terug present ( als 'k ni moet werken natuurlijk )
mol
Mountainbiker

Post by mol »

mol wrote:geweldige rit =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

héééél véééél singletrack,was wel soms moeilijk om voorbij te steken :roll: 2keer op men bek op een beklimming met wortels en veel los zand #-o :lol:

maar echt superknappe tocht gedaan,kwam zelf uit op 67km,denk dat ik men computertje eens moet nakijken dan :lol:

aqaurius op de bevoorrading....super!!

volgend jaar zeker er terug bij =D>
ook nog een biker tegengekomen met de nieuwe cannondale jekyll (wit-groen) =P~ =P~
fuck man ,dikke bike!!!
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Dit is een tocht waar we jaarlijks naar uitzien en ook dit jaar was het weer de moeite ! Sjiek georganiseerd en een aplauske waard =D> We zien al uit naar de foto's op het traditioneel klimmeke met rotskes...
Post Reply