Zo 06/11/2011 Pulle / Zandhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

toerist spijtig dat ik er niet bij zal zijn ,ik moet deze nacht werken tot morgenvroeg 6u .
De andere muddevils zullen er zijn
veel succes :wink:
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

MTB Team De Jachthoorn zullen met een delegatie aanwezig zijn.

http://www.mtbtdejachthoorn.be/
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

Morgenvroeg afspraak met enkele muddevils. Nog eens bedankt voor diegenen die vorige week onze tocht in Sint-Amands meegereden hebben. Hopelijk tot volgend jaar.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

droog parcours en een massa volk.
voor den break leuk fietsen, na den break niet: veel te veel brede en lange dreven.
ik ken de streek er wel wat en uiteindelijk heeft die org. zijn best gedaan, wat er nie is kunt ge nie aanbieden.

met de fiets van thuis uit, goe voor net geen 100 km.

'k heb er een rustig toerke van gemaakt, maw veel voorbij gereden geweest en dat was niet altijd even vriendelijk. 't Zal wel overgaan...tegen april, de ardennen :evil:
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Ik ken de streek ook redelijk goed en in deze tocht zitten toch heel wat singletracks die in de meeste andere tochten hier niet worden aangedaan. Chapeau dus voor de organisatie. De wind leek vandaag wel uit alle kanten te komen waardoor het maar niet wilde vlotten bij mij. Het zou misschien wel beter zijn om ook in het begin van de tocht al enkele lusjes te maken. Nu kwam de eerste splitsing pas na de bevoorrading, waardoor die voor de 48 km redelijk vroeg kwam en voor de kidstour wss heel laat. Bovendien kan dat voor wat opstopping zorgen. Op het einde lag er op een landweg een klein dood katje, ik hoop dat dit geen mtb- of cross-slachtoffer is?
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Ook wij, 4 man, hebben de tocht goed bevonden.

Idd het laatste stuk was minder t.o.v. het eerste stuk waar wel zeer leuke singeltracks aanwezig waren.
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Bedankt aan alle 1648 deelnemers vanwege zachtjes aan viersel.

@ Dirty, geen probleem he, er moet soms gewerkt worden ook natuurlijk.
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

perfect geregeld, pluim aan de organisatie! Vond het parcours best aangenaam. Ben van de streek en er zijn al tochten geweest met een veel saaier parcours dan deze. Doe zo verder !! :-D
franske323
Mountainbiker

Post by franske323 »

alles picobello en qua organisatie 11/10 je ziet aan het aantal vertrekkers dat je zelf de vruchten plukt van uwe inzet hé !

Proficiat viersel !
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Het motiveert ook om inzet te tonen als je zoveel goede reacties krijgt achteraf.
Bedankt allemaal, en met terechte commentaren proberen we in de mate van het mogelijke oplossingen te zoeken naar' de toekomst toe.
Post Reply