Zo 06/11/2011 Heusden-Zolder

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jakke
Mountainbiker

Post by Jakke »

Team S.M.D. was er ook en zag dat het goed was ...... zeer goed zelfs.
looike
Mountainbiker

Post by looike »

het bikefun team was ook aanwezig met ne man of 10 en ik moet zeggen, heb echt genoten van deze tocht. schitterende singeltracks en enkele "pittige" klimmetjes meer moet dat niet zijn. bevoorrading die in orde was en een goede bepijling maken je zondag voormiddag meer dan goed en de aprés kon ook gesmaakt worden :drunk:
dus bij deze proficiat aan de organisatie doe zo verder en tot volgend jaar =D> =D> =D>
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Heeft iemand de gps track van de 40 km?
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

ik had er persoonlijk iets meer van verwacht, en aan de reacties vooraf, dacht ik dat er minder asfalt ging zijn. maar, ja. al bij al een mooie tocht.
evel knievel
Mountainbiker

Post by evel knievel »

Mooie tocht, niet te zwaar niet te licht, maar vooral weinig vettige stukken :-)
Omdat ik anders tevroeg thuis ging zijn, heb ik de 45km 2 keer gereden :-) en heb ik de borrelkes maar over geslagen...

http://connect.garmin.com/activity/126802638

=D>
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Vandaag hier met 9 man komen rijden en allemaal tevreden van de tocht en alles wat er rond draaide.
Proficiat mannen en dat pittig stukje aan de sterrenwacht ben ik toch omhoog geraakt maar na de sterrenwacht zat ik al stikkapot.
Ik weet niet of mijn nieuwe fietspositie mee te maken heeft want had vandaag ne serieuze offday.
globalconcept
Mountainbiker

Post by globalconcept »

Ayep, mooie TT, niet te zwaar, enkele zeer mooie en technischere stroken aan de sterrenwacht bij het circuit. Wel uitkijken voor de verraderlijke boomwortels (mijn banden stonden nog te hard).

Bevoorrading: top! soep, fruit zelfs rijstpap en een wafelke, meer moet dat niet zijn.

Proficiat aan de organisatie!
Jannes
Mountainbiker

Post by Jannes »

Mooie TT, alles ok ! Goe gedaan mannen. Nieuwe stukken ontdekt dankzij deze TT. Een minpunt : Mijn 2 maten van de 4UMbikers (GeeCee en Jarvis) zijn niet gestopt aan de borreltent. Not done!! :evil: Dus, volgend jaar zeker niet vergeten ! :wink:
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Voor de mountainbikers die eens willen weten waar ze overal juist gefietst (44,5 Km) hebben, kunnen een kijkje nemen op...

-> http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html scroll dan verder naar Heusden - Zolder (Nov.2011)...

Je kan daar het parcours bekijken in Google Earth/Maps en downloaden als Gps track !

:wink:
brix
Mountainbiker

Post by brix »

schoon tochtje , vooral na de bevoorrading was het toch af en toe pittig met de klimmetjes aan het cirquit !!
Post Reply