Nog vlug een pannekoek of 5 binnenspelen en doorspoelen met een taske koffie en we zijn ook daar. We gaan maar de 40 of de 50km doen want om 13u begint voor mij nog eens een toerke van de tocht, dan moet ik de pijltjes gaan weghalen. Dus km's verzekert vandaag Dus laat ons de hemel prijzen dat de benen meewillen vandaag
Minder leuk op einde was dat de bewoonster van de Rood-Kloosterlaan 30 niet tevreden was dat ik op haar privé parking stond, hoewel een parkeerwachter me daar heeft laten parkeren.
Heb vandaag een zeer toffe tt gereden , echt een parcours op mijn maat gesneden.
De 60km was in het begin een eerder saaie aanloop,maar het was een amuse-bouche voor hetgeen nog ging komen.De kanten van Leuven die werden aangedaan waren super,hellingen niet te kort,niet te lang,lekker doorknallen en het melkzuur zijn weg laten vinden .
Stukje aan de Alsemberg was voor mij het mooiste in de tt,samen met een technische afdaling wat later op de rit.
Knappe organisatie,alles goed bepijld,bevoorrading OK,zelfs bij elke 'beklimming' een bordje met de afstand en het stijgingspercentage.Super.
Wegens de drukte heb ik niet kunnen aanschuiven voor de tombola-toestanden (ik werd thuis verwacht) , mocht het nummer 276 iets gewonnen hebben,laat het me maar weten
Aftellen nu naar de 70km van Huizingen/Beersel op 14/11 .
Content van de "trainingsrit". De 60 km bleken er 57 te zijn maar das geen ramp.
Datter sommigen moeilijk boven geraken is voor mij geen probleem, maar asek dan 3 keer terug van benede moet beginnen om in 1 stuk boven te geraken vind ik toch ambetant. Het lijkt mij logisch da (as ge stopt) ge opzij gaat om iedereen een kans te geven, dus met deze een vriendelijk verzoek voor de volgende keer.
Bij mij ook geen eten meer aan de tweede stop, maar ik was voorzien dus ok. Er was ook wel serieus veel volk.