Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Naar jaarlijkse gewoonte -----> PRESENT :-)

Grtz,

Jan
Speedy77
Mountainbiker

Post by Speedy77 »

Nog vlug een pannekoek of 5 binnenspelen en doorspoelen met een taske koffie en we zijn ook daar. We gaan maar de 40 of de 50km doen want om 13u begint voor mij nog eens een toerke van de tocht, dan moet ik de pijltjes gaan weghalen. Dus km's verzekert vandaag :lol: :lol: Dus laat ons de hemel prijzen dat de benen meewillen vandaag [-o< [-o< [-o<
caveman
Mountainbiker

Post by caveman »

Toffe rit jongens.

Nu de het mindere nieuws:

Ik heb aan de 1é bevoorrading mijn Garmin 800 edge met blauw verloren. :(
Ik moet hem in een straal van 10 meter rond de bevoorrading zijn
verloren.

Beloning voor de eerlijke vinder.
jo63
Mountainbiker

Post by jo63 »

Dat is idd minder nieuws.
Leuk tochtje. Laatste stuk wel veel asfalt.
Op de 60 km niet veel volk gezien.

http://connect.garmin.com/activity/126793702

Minder leuk op einde was dat de bewoonster van de Rood-Kloosterlaan 30 niet tevreden was dat ik op haar privé parking stond, hoewel een parkeerwachter me daar heeft laten parkeren. :evil:
apoZ
Mountainbiker

Post by apoZ »

Leuke rit, wel heel veel volk.
Ook nadien was er geen plaats meer op de bikeparking.
Met hoeveel waren we?
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

toen ik al terug was (rond 10 u15) hadden ze al rond de 1500 inschrijvingen heb ik gehoord!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Heb vandaag een zeer toffe tt gereden , echt een parcours op mijn maat gesneden.

De 60km was in het begin een eerder saaie aanloop,maar het was een amuse-bouche voor hetgeen nog ging komen.De kanten van Leuven die werden aangedaan waren super,hellingen niet te kort,niet te lang,lekker doorknallen en het melkzuur zijn weg laten vinden ;-) .
Stukje aan de Alsemberg was voor mij het mooiste in de tt,samen met een technische afdaling wat later op de rit.

Knappe organisatie,alles goed bepijld,bevoorrading OK,zelfs bij elke 'beklimming' een bordje met de afstand en het stijgingspercentage.Super.

Wegens de drukte heb ik niet kunnen aanschuiven voor de tombola-toestanden (ik werd thuis verwacht) , mocht het nummer 276 iets gewonnen hebben,laat het me maar weten ;-)

Aftellen nu naar de 70km van Huizingen/Beersel op 14/11 .
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Mooie tocht met goede bepijling. De vlakke terugrit met weinig off road vond ik wel wat minder.

De 2e bevoorrading was wat minder voorzien dan de eerste, iets om rekening mee te houden vind ik zelf.

De aangekondigde 50km bleek bij de inschrijving maar 48km te zijn en bij aankomst had ik 45,7km op de teller staan.

Zelf vind ik dat heel wat TT organisatoren aan de afspuitstand van vandaag een voorbeeld kunnen nemen.

10 tuinslangen met heel wat druk en geen enkele hoge drukreiniger.

Op deze manier gaat het goed vooruit.

Een tip voor de organisatoren: verhuur jullie zelf gemaakt verdeelpunt zodat we elk weekend in Vlaams Brabant kunnen genieten van zo'n service.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Content van de "trainingsrit". De 60 km bleken er 57 te zijn maar das geen ramp.

Datter sommigen moeilijk boven geraken is voor mij geen probleem, maar asek dan 3 keer terug van benede moet beginnen om in 1 stuk boven te geraken vind ik toch ambetant. Het lijkt mij logisch da (as ge stopt) ge opzij gaat om iedereen een kans te geven, dus met deze een vriendelijk verzoek voor de volgende keer. [-o<

Bij mij ook geen eten meer aan de tweede stop, maar ik was voorzien dus ok. Er was ook wel serieus veel volk.

Al bij al een coole TT en voor herhaling vatbaar.
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Zeer mooie TT die bij mij ook uitkwam op 57km...

Bevoorrading heel goed net zoals de bepijling en het zeer mooie uitgestippelde parcours...

Top organisatie!!! Op naar de editie van 2012 zou ik zeggen :-D
Post Reply